35

431 17 0
                                    

Pov.Julka
Dzisiaj mam wizytę kontrolną u lekarza, za jakieś 10 minut musimy wyjeżdżać. Zaczęłam się ogarniać do wyjścia założyłam buty, kurtkę jeansową a po chwili przyszedł Kacper i wyszliśmy.

U LEKARZA
J:Dzień Dobry
L:Witam proszę jak zwykle się położyć oraz podnieść koszulkę-Julka to wykonała, po chwili mina lekarki zmieniła się na nieciekawą.
K:Wszystko w porządku?
L:Nie do końca.
J:Jeny co się dzieje? Dzieci żyją?
K:Kochanie spokojnie
L:A więc powiem krótko, doszło do pomyłki i ma pani w brzuchu tylko jedno dziecko, po prostu bobas i w dodatku dziewczynka na wcześniejszych USG tak się układała. Bardzo mi przykro i przepraszam za pomyłkę.
J:Al-le jak to? Będziemy mieli tylko jedno dziecko?
L:Niestety tak😕
*Julia wytarła brzuch, jeszcze chwile porozmawiali z panią lekarką i wyszli...

K:Myszko nie smuć się
J:Kacper łatwo Ci mówić, mamy już ubranka było baby shower i nagle okazało się, że mamy tylko jedno dziecko. Co to jest w ogóle za lekarka.
K:Ale spójrz na to z innej strony, dalej mamy dziecko nasze kochane bobo. Gorzej by było gdybyś poroniła to by był okropny ból i strata. A to po prostu dzidzia zrobiła nam takiego psikusa.
J:Może i masz racje.
K:Napewno mam, nie możesz się stresować bo jeszcze coś się stanie dzidzi. I przepiszemy was do innego lekarza.
J:No dobrze-pocałowali się.

*Dojechali do domu, zadzwonili do swoich rodzin,znajomych i poinformowali ich o pomyłce.

DO NASTĘPNEGO...

Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz