9

783 19 4
                                    

Pov.Adrian

Moja dziewczyna wczoraj zaproponowała naszej małej ekipie zajebisty pomysł a mianowicie przeprowadzkę, każdy się zgodził i po śniadaniu będziemy czegoś szukać. Ida ustawiła nam budzik na 9 a sama w końcu nie wstała ahh z tymi kobietami. Dam jej jeszcze pospać 40 minut a teraz idę się wykąpać i zrobić śniadanie dla wszystkich (patrzcie jaki milutki hah).

Pov.Kacper

Rano obudziły mnie zapachy z kuchni pomyślałem, że pewnie moja ukochana robi nam śniadanko ale patrzę ona leży obok mnie. Dziwienie normalnie level hard idę zobaczyć kto tam gotuje, wchodzę do kuchni a tam Adrian tego się nie spodziewałem. Zapytałem co go skłoniło do zrobienia nam śniadania a on odpowiedział, że tak sobie pomyślał i zrobił. No proszę Adrianek kuchareczka zaraz będzie haha. Adi poszedł obudzić Idalie na posiłek a ja Julkę.

Dziewczyny wstały, przebrały się oraz zjadły. Tak jak planowali po zjedzeniu szukali lokum udało im się znaleźć piękny dom w centrum Wawy. Umówili się na 16 aby go obejrzeć na żywo.

15:30

Pov.Julka

Jedziemy już obejrzeć dom w którym najprawdopodobniej zamieszkamy, jest bardzo duży i w super lokalizacji bo w centrum. Gdy byliśmy pod ,,willą'' doznaliśmy szoku tam było cudownie. Ale gdy Kacper zauważył właściciela lekko zbladła mu twarz nie wiedziałam co się stało ale przez to co potem usłyszałam byłam w szoku...

K: Tato? Co ty tu robisz? Przecież mieszkasz w Hiszpanii.

(TK-TATA KACPRA)

TK: Chodź na bok Kacper wszystko Ci wyjaśnię-odeszli.

Okazało się,że Kacpra tata handluje domami w Polsce i bronią w Hiszpanii. Właśnie szukał osoby która pomoże mu w interesach. Zapytał syna czy chciałby zamieszkać razem z swoją 3 znajomych w Hiszpanii i handlować bo jest za to sporo kasy. Kacper powiedział, że musi porozmawiać z Julką o tym i da mu znać.

CZY KACPER SIĘ ZGODZI? BĘDĄ MIESZKAĆ W WYPASIONYM DOMU? ZOBACZYCIE W NEXT

Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz