SZYBKIE INFO - CAŁA 4 RZUCIŁA SZKOŁĘ PRZEZ PRZEPROWADZKĘ
Pov.Julka
Jestem w szoku tu jest mega. Mi i Idalii najbardziej podoba się sauna a chłopakom barek z alkoholami ehh od razu się za niego zabrali. Chciałam iść spać ale muszę pilnować mojego ukochanego żeby nie wypił za dużo.
*Tak jak Julka podejrzewała Kacper nie darował sobie %. O godzinie 2 udało jej się zaciągnąć Kacpra do pokoju aby wreszcie się położył
K:Mmm kochanie mogłaś mówić, że chodzi ci o to abyśmy poszli do sypialni 😏- zaczął całować Julkę po całej twarzy
J:Kacper ja naprawdę jestem zmęczona, chcę iść spać
K:Sztywniak z ciebie i tyle- rzucił się na łóżko i natychmiast zasnął.
Pov.Adrian
Z okazji przeprowadzki do wypasionej willi,postanowiliśmy z Kacprem się trochę napić. Widziałem, że Julka jest trochę zła na niego a Ida wręcz przeciwnie ponieważ spędziliśmy miłą noc. A Julki zły humor jest przez to, iż blondynka nie chciała się z nami napić.
*Julka przez ich igraszki ( xD przepraszam) się przebudziła. Była wściekła na całą trójkę i postanowiła nie odzywać się do nich.
Pov.Kacper
Obudziłem się o 12 z strasznym bólem głowy pewnie wczoraj popiłem, ciekawe czy coś odwaliłem. Julka jeszcze śpi więc postanowiłem obudzić ją buziakami, gdy się obudziła spojrzała na mnie ze złą miną i poszła dalej spać. No super ciekawe co wczoraj zrobiłem uznałem, że pójdę do Idy i Polaka może coś pamiętają. Siedzieli w kuchni.
K:Siema macie coś na ból głowy?
I:Tak trzymaj-podała mi tabletkę. A gdzie Julka?
K:No właśnie próbowałem ją obudzić ale chyba jest na mnie zła. Coś musiałem odwalić
A:No to masz dzisiaj przesrane stary. Może ty Ida zapytasz ją co się stało?
I:No mogę ale poczekam aż wstanie.
Skip.time
Pov.Jula
Wstałam o 14 no to sobie pospałam, na mojej szafce stało śniadanie z karteczką na której był napis ,,Smacznego kochanie''. Słodkie to ale niech się dzisiaj pomęczą, odpaliłam Netflixa i zaczęłam oglądać szkołę dla elity. Po 30 min oglądania udałam się odłożyć naczynia do zmywarki w kuchni,a tam siedziała cała święta trójca przywitali się ze mną a ja to olałam. Postanowiłam wrócić na górę żeby się umyć i ogarnąć.
*Tymczasem na dole
I:No to wszyscy coś zrobiliśmy tylko ciekawe co?
A:Może obraziła się o to, że piliśmy.
K:Raczej nie ale może przygotujemy coś dla niej jako przeprosiny?
I:Oo dobry pomysł to ty jedź po jakieś róże a my zamówimy sushi.
K:Dobra lecę.
*Julka postanowiła zejść na dół coś zjeść, cała 3 czekała już aż zejdzie.Gdy pojawiła się na schodach krzyknęli ,,Przepraszamy", postanowiła im wybaczyć. Zjedli sushi i poszli do salonu aby zrobić sobie wieczór filmowy.
HEJOOO! DZISIAJ TAKI TROCHĘ NUDNIEJSZY ROZDZIAŁ ALE NIEDŁUGO BĘDZIE SIĘ DZIAŁO. A Z OKAZJI ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ URODZIN JULKI NA MOIM IG kacperek.and.julka WYSYŁAJCIE ŻYCZENIA, KTÓRE POJAWIĄ SIĘ W EDITKU.
CZYTASZ
Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONE
Teen FictionOpowieść o Julce Kosterze i Kacprze Błońskim. Nie ma teamu X Przeczytaj a się dowiesz...