28

512 11 3
                                    

Pov.Idalia

Jejciu tego się nie spodziewałam Julka z Kacprem spodziewają się bliźniaków chłopca i dziewczynki. Impreza trwała do 23 bo później przyszła mama była zmęczona, ale było świetnie w końcu spotkaliśmy się z Lexy. Z szatynką chodziliśmy kiedyś do klasy, byliśmy paczką najlepszych przyjaciół ale niestety jej rodzice postanowili przeprowadzić się do Anglii.

Pov.Julka

Było świetnie na baby shower nawet moi i Kacpra bliscy przyjechali do Hiszpanii. Wszyscy znajomi i rodzina pozytywnie odebrali naszych 2 szkrabów, nie mogę się doczekać aż w końcu przyjdą na świat. Nasze maluszki dostały sporo prezentów w tym ubranka i zabawki gryzaki itp, gdy zebraliśmy wszystko udaliśmy się do willi.

K:Juluś bo nasze rodzinki wracają do Polski za tydzień i pomyślałem, że moglibyśmy pojechać z nimi i tam spędzić nasz mały urlop.

J:Skarbie to jest świetny pomysł ale jeszcze musimy to obgadać z Idą i Adrianem.

K:No ale raczej się zgodzą.

*dojechali do domu, gdzie druga para siedziała już na kanapie.

J:Siemka

A,I:No hej-powiedzieli razem.

K:Słuchajcie wpadłem na zajebisty pomysł-opowiedział im wszystko.

A:Ej w sumie spoko, przy okazji pojedziemy do naszych rodzinnych domów z Idalią.

I:No dokładnie.

J:To jutro kupimy bilety i poinformujemy naszych rodziców-mówiąc to spojrzała na Kacpra.

*Cała czwórka posiedziała razem w salonie i pooglądali serial. Po godzinie poszli się wykąpać oraz spać.

WITAM W KOLEJNYM ROZDZIALE, DZISIAJ TROCHĘ NUDY NO ALE BĘDZIE CIEKAWIE. JESTEM JUŻ NA WAKACJACH I PISZĘ TEN ROZDZIAŁ Z HOTELU TAKŻE NIE OBIECUJE, ŻE CODZIENNIE BĘDĄ SIĘ POJAWIAĆ. BAYYOOO BUZIACZKI❤️

Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz