İthaf Listesi (Sırasız)
@kissme2210
@mutlugibimutsuz
@1Demi_Forever
@the-STYLES
@MySecretDarlingHarry
@AleynaStyles1
@crndrn_19 (Cansın sen ya, doğum günü mesajı da attı yerim ben bu kızı :))
@smilerilayda
@gizemgazi125
@salute_mix1D
@1Dygckmk
@5littlemen
@LaydaBelieve
@larrystypaylikson345
İyi okumalar!
''Buraya gel... Ryan.''
Gözlerimi şaşkınlıkla kırpıştırırken neden Ryan'ı da kaçırdığını anlamaya çalışıyordum. Harry zaten Ryan'dan nefret ediyordu. Ona gelecek herhangi bir zarar yüzünden Harry'nin kendi içinde bir polemiğe gireceğini sanmıyordum. Kapı açıldı ve içeri gayet normal bie şekilde eli, bacakları veya ağzı bantlı olmayan bir Ryan girdi. Şaşkınlığım dörde hatta beşe katlanırken kaşlarım çatıldı.
''O neden bağlı değil?'' diye sordum kafa karışıklığıyla. Luke kaşlarını kaldırarak küçük bir kahkaha attı ve yanına gelen Ryan'ın omzuna kolunu atarak ona kısa bir bakış attı.
''Adamlarımı hak etmedikçe bağlamam. Özellikle de Ryan gibi iyi bir adamımı.'' Diyerek göz kırptığında kanım donmuş gibi hissettim. Beyin fonksiyonlarım işlevlerini kaybederken kıpırdayamıyordum. Şaşkınlıktan dilim tutulmuştu sanki. Dudaklarımı aralıyor, konuşamıyor ve tekrar kapatıyordum.
''N-nasıl yani? A-ama.'' Dudaklarım titriyordu. Haftalardır ona güvenerek onunla yakın bir arkadaşlık ilişkisi kurmuştum. Tanrı aşkına, ben daha iki gün önce onunla baş başa bir kafeye gitmiştim, onunla aynı arabada bulunmuştum! İlk kez gerçek bir arkadaş bulduğuma inanmıştım.
''Açıkçası Ryan'ın o okula başlaması ve seninle bilerek yakın olmaya çalışması da planın bir parçasıydı. Bana seninle ilgili haberleri getiriyordu ve pam! Bir gün önce tam da istediğim haberi aldım.'' Ryan'a hayal kırıklığı ve öfkeyle baktığımda bakışlarını yerden ayırmadığını fark ettim. Ayırmasını da bekleyemezdim zaten, bu yaptığı ihanetler listesinin başına altın harflerle kazınmıştı. ''...Ve duydum ki Harry ve sen çoktan çifte kumrular olmuşsunuz!'' Tekrar o iğrenç kahkahası kulaklarını doldururken yüzümü buruşturdum. Tam ağzımı açmış, itiraz edecektim ki laflarımı geri tıktı. ''Sakın itiraz etmeye kalkma. İnanmayacağımı biliyorsun.'' Rahatsızlıkla yerimde kıpırdandım ve biraz daha dikleşmeye çalıştım.
''Bana ne yapacaksın?'' diye tekrarladım titrek nefesimi dışarı vererek.
''Ryan, ben diyorum ki açılış için birkaç normal darbe pek de fena değil. Alıştırarak gitmek lazım sonuçta.'' Diye mırıldandığında nefes almayı bile bıraktığımı fark ettim. Şu ana kadar bırakın dövülmeyi, canlı bir kavgaya dahi şahit olmamıştım.
Ryan başını aniden yerden kaldırarak Luke'a baktı.
''Ben yapamam.'' Diye fısıldadı benim duymamı istemeyeceği bir tonda. Ama odanın sessizliği onu ele veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIFFERENT [DEVAM ETMEYECEK]
FanfictionKendi masumluğunda hayatını süren bir kız... Ve masumluğun karanlıkla kaplanmış hali bir erkek, bir katil. O kadar farklılar ki... Bir o kadar da aynı. "Ben bir bataklığım, sen ise dal parçası. Ve sadece üç yol var. Eğer o dal parçası beni bataklıkt...