İyi Ki Doğdum!

240 31 4
                                    

Merhabalaar! Öncelikle yeni bölüm heyecanıyla açmış olanlardan özür diliyorum ama bu benim için çok daha önemli ve sizinle de paylaşmak istedim. Bugün benim doğum günüm :D (Ya da aşkımın deyimiyle 'ananın seni benim için fırtlattığı gün' seni seviyorum Irmağım, kadeşimden ötesin :)) Eveet, iki sene önce '21 Aralık kıyamet kopacak hadi kaçalım!' diyerek götü başı dağıtanların yanısıra ben pasta kesiyordum dkjgfj. Sülalem raad :)) Doğum günümü kutlayan herkese de çok teşekkür ederim, hepinizi çok seviyorum. Okuyucularımı da çok seviyorum tabii ki :D Ehm DIFFIRENT'a gelecek olursaak...

Sınav haftam gedi çattı ne yazık ki, bunun dışında iki tane de performans ödevim var bu haftaya yetiştirmem gereken. Ama yine de bu akşam yazmaya çalışacağım -söz vermiyorum, sadece umarım-, yetişmezse de büyük ihtimalle yarın yazarım. Part II hakkında kısa bir spoiler; Bella'mız kan kusacak arkadaşlar yazık ona vsfns. Şaka maka işkence olacak yani merak etmeyin. Sadist gibi hissettim yalnız şu an, neyse. Tekrar teşekkürler teşekkürler, hepinizi seviyorum kendinize iyi bakın Diffileriiim!

Notçuk: Bundan sonra adınız Diffi.

Dipnotçuk: Bence Diffi kelimesi çok tatlı -_-.

Yerin dibi notçuk: Multideki her bir kişi benim hayatımın anlamı ^_^.

DIFFERENT [DEVAM ETMEYECEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin