İthaf Listesi
@smilerilayda
@mutlugibimutsuz
@xxunknownxxxx
@batomi97
@1D_aleyna
@FatmaNurJonas
@MySecretDarlingHarry
@crayzdirectioner23
@ovelly
@crndrn_19
@zynp_dzgn
@Bad_Girl_Ashley
@Selena_Harry
@gizemgazi125
@sevvalylmzl
@iremiremiremlelelle
@americanidiots
@5littlemen
@juzzylover
@1Dygckmk
(Allah'ım bu nasıl bir liste öldüm yazarken dyhgdehf)
İyi okumalar!
''Neden?'' Melanie, tek kaşını kaldırarak alayla bana baktığında kelimelerimi mantık süzgecinden geçiremeden tekrar cevap verdim.
''Çünkü o benim arkadaşım!'' Dediğim şeyle üçü de şokla bana bakmaya başladı. Kocaman olmuş gözlerimle Harry'e baktığımda gözlerini kırpıştırarak bana baktığını fark ettim. Aman Tanrım. Az önce bunu demediğimi söyleyin lütfen...
Ah, hadi ama abartma bunu! Sanki onlara ben aslında erkeğim demişsin davranmayı kes!
Kapa çeneni sürtük.
Birkaç saniyelik gergin sessizlikten sonra tiz bir kahkahayla sessizlik bozuldu.
''Ne saçmalıyorsun sen?'' Bakışlarımı Harry'den ayırıp Melanie'ye çevirdiğimde kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu. ''Ne tür bir ruh hastasısın acaba? Harry ve sen mi? Harry. Ve. Sen. Mi?'' Tekrar o iğrenç kahkahasını atmaya başladığında yüzümü buruşturup bu işkencenin bitmesini bekledim. Bir ses ancak bu kadar itici olabilirdi sanırım. Hem durun biraz... Neden gülüyordu? Ne yani çok mu komikti? Harry ve ben. Ben neden gülmüyorum?
Kaşlarımı çatarak ona baktığımda tırnaklarımı avuç içlerime geçirmeye başladığımı fark ettim. Ama şuan bu, umurumda olan şeyler listesinin sonunda bile yer almıyordu.
''Bir şey söylesene Harry.'' Diye ona baktığında Harry'nin bakışları ikimiz arasında gidip geldi.
''Biz... Yani e-evet. Biz birlikteyiz.'' Diye mırıldandı. Sesi hala şokta olduğunu gösteriyordu. Melanie'nin yüzündeki gülümseme donup kaldığında kahkaha atmamak için alt dudağımı ısırmaya başladım. Hani bir söz vardır ya; yıkılmak. İşte bu benden Melanie'ye gelsin.
''Anlamadım?'' dedi hala yüzünde donup kalan gülümsemesiyle. Çenesinden tutup hiç de nazik olmayacak bir şekilde yüzünü bana çevirip dudaklarımı birbirine bastırdım.
''Anladın canım. Anladın.'' Gözlerini hafifçe kısarak bana baktığından yüzümde az önce Melanie'nin yüzünde olan sırıtış belirdi. Hışımla elimi itip sıradan kalktı. Yanıma iyice gelip eğilerek sadece benim duyabileceğim bir şekilde fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIFFERENT [DEVAM ETMEYECEK]
FanfictionKendi masumluğunda hayatını süren bir kız... Ve masumluğun karanlıkla kaplanmış hali bir erkek, bir katil. O kadar farklılar ki... Bir o kadar da aynı. "Ben bir bataklığım, sen ise dal parçası. Ve sadece üç yol var. Eğer o dal parçası beni bataklıkt...