@kissme2210 (Sanırım aramıza yeni katıldın hoş geldin, iyi ki geldin! Yorumların ve desteğin için teşekkürler :*)
@smilerilayda
@salute_mix1D (Sen artık bizdensin sana hoş geldin yok kyhyhjm yorumun için çok teşekkür ederim, bir tanesin sen :))
@LaydaBelieve
@crndrn_19 (Sen de artık bizdensin sana da hoş geldin yok sşlkfej yorumun için teşekkürler! Yerin bende çok ayrı ;))
@gizemgazi125
@5littlemen
@larrystypaylikson345
@zerrie2011
@ihsanfc
@muzikmanyagi (Aşkım al yeni bölüm, umarım artık sınıfıma baskın yapmazsın rghkjrş)
@BraNazIBier (Yorumun için çok sağol canım benim aramıza hoş geldin!)
@zaynindokuzuncuayi_
@caciim
@forever1D1995 (Yorumun için teşekkürler! Sen de aramıza hoş geldin :D)
@Hazalwinchster
@blackeyeser
@cupcakehazzas
@JaleStylesxx
@Bad_Girl_Stan
@gitaristsatanist (Yeni tanıştık ama çok sevdim! Bu kızı yerim ben)
@beyzanuurbas (Wattpad için telefonumu elime alayım dedim saniyede beş kez vote bildirimi geldi kız ne yaptın öyle kldgnfkjh aşksın aramıza hoş geldin!)
Unuttuklarım varsa çok özür dilerim, ama vote ve yorumları elimden geldiğince not almaya çalışıyorum. İnanın bana hepinizin yeri bende çok ayrı. Bunu çylesine söylemiyorum, benim için gerçekten çok değerlisiniz. Neyse sizi yeni bölümle bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar!
Bella
Kapının pek de kibar olmayacak şekilde açılmasıyla bakışlarımı tavandan kapıya çevirdim. Gelen kişiyi gördüğümde birkaç boş bakıştan sonra gözlerimi tekrar tavana diktim. Üç gündür buradaydım ve her gün düzenli olarak dayak yemiştim. Tek fark bu sefer dayak yediğim kişinin Ryan olmamasıydı. Ki Ryan olmasını tercih ederdim. Çünkü ondan çok daha büyük ebatlarda bir başka kişi canımı öncekiyle kıyaslanamayacak derecede acıtmıştı. Yerimde oturamıyordum bile. Kalçalarımda koca morluklar olduğuna adım gibi emindim. Tüm günüm pis olan parke zeminde kıvrılıp yatmakla geçiyordu. Beni döverlerken sesim dahi çıkmıyordu. Çünkü içimde her zaman küçük de olsa bir umut vardı. Harry'nin sesini duymak beni bu umuda tutunmaya daha fazla itmişti. Ve ben sonuna kadar direnecektim. Umarım sonunda bu evden, bir ceset olarak değil de Harry'nin kurtardığı kız olarak çıkabilirdim.
Kapının kapanma sesinden sonra yaklaşan ayak seslerine kulak asmadım. Üç gündür yaptığım gibi yine bir şey yemeyecektim. Ryan, yere eğilerek tepsiyi bıraktıktan sonra gibi pis zemine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIFFERENT [DEVAM ETMEYECEK]
FanfictionKendi masumluğunda hayatını süren bir kız... Ve masumluğun karanlıkla kaplanmış hali bir erkek, bir katil. O kadar farklılar ki... Bir o kadar da aynı. "Ben bir bataklığım, sen ise dal parçası. Ve sadece üç yol var. Eğer o dal parçası beni bataklıkt...