– Znacie jakiegoś Byun Baekhyuna? – podniosłem głowę na słowa Chanyeol i wytrzeszczyłem oczy.– A co? – mruknął Kyungsoo.
– Napisał do mnie, ale to chyba zwykła pomyłka. Znacie go? – pokazał profil użytkownika.
Przełknąłem nerwowo ślinę, kiedy zauważyłem właśnie tego Baekhyuna.
– Nie znamy go – odparłem, na co Kyung rzucił mi zdezorientowane spojrzenie.
– Ach, no dobra, to musiała być pomyłka. Muszę jechać po młodego do szkoły, poczekacie? – podniósł się z fotela, a my tylko pokiwaliśmy głowami.
Gdy tylko drzwi trzasnęły Kyungsoo głośno odkaszlnął i uderzył mnie w ramię. Pięścią, kilka razy.
– Co ty robisz idioto?! Czemu mu powiedziałeś, że go nie znamy? – syknął.
– A co miałem mu powiedzieć? No wiesz, dziesięć lat temu miałeś wypadek w którym stracileś pamięć, a to twój ukochany chłopak? Za którym latałeś jak głupi i chciałeś się z nim hajtać? – uniosłem głos.
– On zasługuje w końcu na prawdę Jongin! Nie pamięta o nim dosłownie nic, od wypadku żyje zupełnie inaczej-
– Żyje lepiej! Pamiętasz jaki zrozpaczony był po jego wyjeździe? Z ich ostatniego spotkania wrócił zaryczany i ryczał tak przez kolejny tydzień. Mówił, jak to nie pokocha nikogo innego i jest gotowy poczekać na Baekhyuna sto lat – złapałem się za głowę.
– Nie znam chłopaka o którym mówicie, ale to brzmi naprawdę pięknie – uśmiechnęła się Sana – Musieli być w sobie bardzo zakochani...
– Ach, byli. Zazwyczaj jak przychodzili, to Jongin kazał mi nie przeszkadzać, ale czasami słyszałam ich rozmowy. Miałam wtedy dwanaście lat i marzyłam o związku jaki mieli Chanyeol i Baekhyun – odezwała się Dahyun – A teraz mam ciebie – dodała, na co jej dziewczyna srogo się zarumieniła.
– Widzisz Jongin? Rozumiem, że zatajałeś prawdę dla jego dobra, ale minęło tak dużo, on powinien wiedzieć – znów mruknął starszy.
– Soo, kocham cię, ale nie. Nie powiem mu, przynajmniej nie teraz. Jest szczęśliwy, dobrze mu się żyje, nie chce nic psuć – odetchnąłem.
Do naburmuszył się, na co cicho zachichotałem i przyciągnąłem go do siebie. Cmoknąłem jego czoło i w tym momencie usłyszeliśmy trzask drzwi.
– Jesteśmy!
>><<
minął pierwszy tydzień i wbiliście tutaj ponad 200 wyświetleń, dziękuję pięknie 💚
CZYTASZ
never not| chanbaek
Fanfictionzakończone ✓ Baekhyun, który prowadzi konto związane z podróżami, odnajduje profil swojego byłego chłopaka. Ale on nie jest już tym samym nastolatkiem z gwiazdkami w oczach i włosami o zapachu truskawek. instagram!au; pobocznie kaisoo, saida, jaey...