Ve işte giyinmiştim verdiği kazağı. Çünkü vermiş sonuçta giymeyeyim de ne yapayım hem onun suçu yani üstünü mahvetmesi. Di mi ama? Tabii ki de aradaki "cüsse farkından" dolayı bana baya büyük gelmişti. Kolları kollarımdan aşağı doğru sarkıyordu daha nasıl anlatayım.
Veeee işte bizimkiler geliyor. Tamam sanırım bu büyük tufana hazırım. Fakat bana doğru koşarak gelen Ebrar'ı görünce hazır falan olmadığımı çok net anladım. "Oha oğlum bu kazak ne senin böyle bi şeyin yoktuuuu" Bir kere sorgulamasalar olmazdı sanki. "Yeni aldım ondan görmediniz siz" Umarım inanırlar umarım inanırlar uma- " Hadi lan ordan hepimizden onay almadan kıyafet almadığını çok iyi biliyoruz" diyip enseme bir şapka attığında Berru'ya yok artık ifadesi olan gözlerimle baktım. "Ne, yalan mı?"
Haklı olmalarından nefret ediyordum ve neden bilmiyorum ama sabahtan beri herkesi terslemek istiyordum. "Kuzenimin kazaklarından biri işte uzatmayın daaa" "Ömer'in mi yanii? " Tamam İrem göz devirmemi daha çok hak ediyordu. Evet kendisi bir miktar Ömer'den hoşlanıyordu ama sadece ufacık. O yüzden adı geçtiği an kızarıp bozarıyordu. Hıhı diyip telefonumdan gelen bildirime baktım. Sapığım yine mesaj atmıştı.
Sapığım: Bugün giydiğin şey
Senin değil o
Başkalarının kıyafetlerini mi giyiyorsun sen mon amour?Çağrı: Niye bugün benim kıyafetime herkes bu kadar takık ya
Evet başkasının kıyafeti oldu mu!??Sapığım: O kıyafetin sahibi ben olmak isterdim...
Çağrı: Bak
Bugün hiç de iyi günümde değilim
O yüzden boş ver beni sen
Tamam mı?
Sapığım?
Hey gittin mi
Harika seni de kendime küstürdüm
Üzgünüm bu kadar terslememeliydimSapığım: Çağrı, bi şey diyim mi?
Çağrı: Hı?
Sapığım: Sondaki kullandığın iyelik ekine çok fena düştüm kalkamıyorum
Çağrı: XSBXKSBXKSBXKSN
Bu sana iyi gelmediyse bi daha öyle demiyim o zaman benSapığım: Çağrı benim için kullandığın her kelimeye düşüyorum nasıl iyi gelmemiş olabilir ki?
Çağrı: Benim seninle işim cidden zor...
Bu arada kazak kuzenimin
Bi şey yok yani merak etmeSapığım: Ayy çen bi de bana açıklama mı yapıyoçun çennnn. Şeni yeyim ama bennn
Çağrı: Şansını zorluyorsun bence
Sapığım: Tamam aşkım tamam
Benim şimdi gitmem lazım
Size akşam iyi eğlenceler
Gece yazarım tekrar
Ya da istersen sen yazarsın :)İç çekip telefonumu cebime geri koydum. Dışarı çıkacağımızı nerden bildiğini sorgulamayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MON AMOUR //boyxboy//texting
General FictionTherealhac: Merhaba Çağrı. Şey diyecektim ben Bugün giydiğin sweat çok yakışmış da Bir daha giymesen olur mu?