Bölüm 33

1.3K 104 40
                                    

O şekilde yürümeye devam ettim. Sinirden gözüm dönmüş gibiydi. Eğer o böyleyse... Düşünmek istemiyordum. Ve benim kafamı dağıtmam lazımdı. Aklıma gelen hınzır fikirle gülümsedim. Neden eski planını uygulamaya koymuyorum ki?

Yürürken bir anda yolumu değiştirdim. Normalde bahçeye çıkacaktım hava almak için ama ne gerek vardı ki? Öğretmenler odasına doğru adımladım.

Pek çok öğrenci öğretmenler odasına girmek istemez. Ya korkuyorlar ya da hoşlanmıyorlar ne bileyim ben. Ama benim aram buradaki tüm hocalarla iyiydi ve içeri girmekten kaçınmazdım. Ya da ben öyle düşünüyordum.

Az önce hiçbir şey olmamış gibi odadan içeriye doğru süzüldüm.

Odada 6-7 tane öğretmen vardı. Ama çoğu sohbet ediyordu. Suat hoca ve Sinem hoca ise fotokopinin başındaydılar.

Önce şansımı Sinem hocayla denemeye karar verdim. Kendisi çok ponçik biridir ve gerçekten sevdiğim nadir öğretmenler arasındadır. Çok kafadır ve yaptığım muzipliklere kızmak yerine o da güler. Yüzüme kocaman bir tebessüm kondurup konuşmaya başladım.

"Merhaba en sevdiğim canım hocam Nasılsınız?"

"İyiyim Çağrıcım sen nasılsın?"

"Ben de iyiyim hocam işte nolsun canım sıkıldı da buralarda geziniyordum. Siz ne yapıyorsunuz?"

"Yaa ben de size test çıkarttırıyordum derste çözmek için. Biraz bekle de bunları sınıfa götürürsün olur mu?"

Sıçtım. Nasıl bu kadar aptal olabildim ki? Bir dahaki ders Sinem hocayaydı ve o hep bize test getirirdi. Ya derste çözerdik ya da ödev olurdu. Ve ben bunu unutmuştum. Neyse şansımı Suat hocada denerim ben de.

"Tabii hocam siz istersiniz de ben götürmez miyim? Aşk olsunnn"

"Tamam tamam cıvıtma hemen." Dedi gülerek. "Kim bilir kaç öğretmeni daha bu şekilde kandırıyorsundur."

"A aaa külliyen yalan buuu. Sizi ne kadar sevdiğimi cümle alem biliyor hocam."

"İyi peki inanmış gibi yapacağım. Al sen şu kağıtları da götür bakayım."

"Hay hay efendim." Dedim ve kağıtları aldım. Aslında doğru söylüyordu. Hocalarla konuşurken hep onlara 'en sevdiğim hocam' derdim. Bu hem onların beni sevmesini sağlıyordu, hem aramızda bi yakınlık oluşturuyordu hem de sınavlarda ek puan olarak geliyordu. Mantıklıydı yani bu yaptığım.

Kağıtlar kollarımın arasında Suat hocanın yanına gittim. Suat hocayla az önceki gibi konuşamayacağımı çok iyi biliyordum ama. Adam okul dışında acayip tatlı biridir ama okul içinde çok disiplinli olur. Kimsenin onunla gevşek gevşek konuşmasına izin vermez ve baya katıdır. Neyse işte.

"Merhaba hocam ne yapıyorsunuz?"

"Test çıkarıyorum Çağrı. Hayırdır?"

"Yardıma falan ihtiyacınız var mı hocam? Canım sıkılıyordu da. "

"Hmm al o zaman sen bu testleri 12-A ya götür. Derse kadar bunları bitirmelerini de söyle."

İşte bu beee. Zafer benimdir.

"Peki hocam."

Elinden kağıtları aldığım gibi dışarı çıktım. Neredeyse koşa koşa sınıfa vardım. Mutluydum çünkü.

Bizim sınıfın testlerini bıraktım ve 12-A ya yöneldim. Oraya da koşarak giremezdim.

Evvet işte herkes sınıftaydı. Sınıfın çoğu test çözüyordu. Geriye kalan az sayıda kişi de kitap okuyordu. Ama benim girmemle gözler bana dönmüştü.

"Şey... Suat hoca yolladı beni. Bu testleri dağıtacakmışım."

"Şuraya koy istersen biz alırız" dedi birisi. Sence ben buna izin verir miyim? Hah! Asla.

"Ha yok ben dağıtayım görevimi tam yapmış olayım eheheh."

"Peki madem."

Sıralara teker teker kağıtları bırakmaya başladım. Bu sırada gözlerine bakmayı da ihmal etmiyordum tabi. Ama buralarda yeşil gözlü biri yoktu ki...

İlk kişi siyah gözlü, ikincisi de siyah gözlü, üçüncüsü mavi, dört de siyah, beş kahverengi, altı kahverengi, yedi siyah, sekiz kahverengi, dokuz siyah...

Ne yani bunların hiçbiri yeşil gözlü değil miydi? Hayır son bir seçeneğim de var. Toprak'ın gözüne hala bakmadım. O olmalı.

Derin bir nefes aldım ve kağıdı sırasına koydum. Ama lanet olsun ki çocuk bana bakmıyordu! Bir şeyler yapmam lazımdı.

Gürültülü bir şekilde kendimi yere bıraktım. Düşmüş numarası her zaman işe yarardı. Ve evetttt. Artık endişeli bir şekilde bana bakan bir çift yeşil gözle karşı karşıyaydım.

Aman Allahım yoksa revir sahnesi falan mı geliyorrr? Çok heyecanlandım xjksjsksks. Umarım yakın bi zamanda size bölüm yazıp atarım da en heyecanlı yerde bırakan şerefli yazar konumuna geçmem zhskhsksjs. İnşallah...

MON AMOUR //boyxboy//textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin