"Çağrı kalk da kantinden kahve falan alalım hem uykun açılır."
Beni uyandıran gıcık arkadaşlarıma kötücül bir bakış atıp oflaya oflaya kalktım yerimden. Eğer şimdi kalkmasam da sürüklerlerdi zaten.
Kantine indiğimizde kendime bi sandalye çekip oturdum. Tabiki etrafın pisliğine aldırmayacaktım kafamı masaya koymak için. Bizimkiler zaten her ne alıyorlarsa bana da alır, getirirlerdi.
Veee telefonum titreşti.
Sapığım: İyi uykular Uyuyan Güzel
Kafamı hızla sıradan kaldırdım. Nasıl bilebilirdi ki şu an uyumaya çalıştığımı? Ama etrafa baktığımda telefonuyla uğraşan kimse yoktu.
Nisa ve Ali bir konu hakkında konuşuyorlardı. Utku yanına bi basketbol topu almış onu sektiriyordu. Sude çikolatasını kemiriyordu. Toprak kahvesini yudumluyordu. Hmmm sade kahve içiyormuş demek ki...
Her neyse konumuz bu değil.
Ama nereye bakarsam bakayım burda telefonuyla uğraşan kimse yoktu. Telefonumun tekrar titreşmesiyle bu sefer gönderdiği mesaja baktım.
Sapığım: Etrafı izleyip beni bulmaya çalışan hallerin çok tatlıııı.
Yok artık! Bunu da mı görüyordu?
Çağrı: Burada mısın?
Sapığım: Sence?
Çağrı: Bence evet
Sapığım: O zaman burdayımdır.
Çağrı: E ben niye seni bulamıyorum ya?
Sapığım: Bulunmak istemediğim sürece beni bulabileceğini düşündün mü cidden?
Çağrı: Vay canına o zaman bu işte gerçekten iyisin demek "Sapığım"
Pekala bunun üstüne en azından bir tepki vermesi gerekiyordu.
Uykulu gözlerimi kantinde gezdirmeye başladım tekrar gülen birilerini bulabilmek amacıyla.
Lanet olsun. Ya beni kandırıyordu ya da tepkilerini gizlemekte çok iyiydi. Zaten artık kantindeki herkesin elinde telefon vardı. Onu asla bulamayacaktım.
Sapığım: Bana ani şeyler söyleyerek tepkilerimden beni bulmaya çalışmak ha?
Sen bu kadar zeki değildin ne yaptın benim Çağrı'maÇağrı: Ben?
Ve?
Zeki?
Olmamak?
Hakaret sayarım bakSapığım: Tamam aşkım tamam xjxjixjxjs
En zeki insan sensin bu dünyadaÇağrı: Ha işte böyle uslu ol.
Sapığım: Her zaman aşkım;)
Bizimkilerin gelmesiyle telefonu kapattım. Artık sadece kahvemi içmek, sonra da sırıtmama hakim olabilerek uyumak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MON AMOUR //boyxboy//texting
General FictionTherealhac: Merhaba Çağrı. Şey diyecektim ben Bugün giydiğin sweat çok yakışmış da Bir daha giymesen olur mu?