Koridorda bizimkilerle sınıfa doğru yürüyorduk. Onlara A şubesine gitmem gerektiğini açıklamıştım. Onlar da biraz ooo'layıp benimle birlikte yöntem düşünmeye başlamışlardı. Şu an da bunu konuşuyorduk zaten.
"Bi hoca birini çağırıyormuş gibi yapıp girsek? "
"Sonra napıcaz kim diye sorduklarında mal gibi kalcaz mı?"
"E uydururuz işte bi hoca dedi deriz."
"Aynen sonra da hocayı bulduklarında çağırılmadıklarını öğrenip ağzımıza sıçarlar."
Irem'e gözlerimi devirdim. Bazen çok mantıklı olsa da bazen benim bile yapmayacağım mallıkları yapıyordu. Bana mantıklı fikirlerle gelin daha.
"Şey yapsak peki?"
Gözlerim Ebrar'a döndü.
"Şey işte..."
"Söylesene kızım ney işte?"
"Ya cümlelerin toplayamadım. Dur. Ha buldum. Bi arkadaşımızın velisi gelmiş desek?"
"Bu cümlenin neyini toparlayamadın acep? Ayrıca olmaz. Hepsinin gözlerine nasıl bakacağız öyle?"
Ne demiştim ben? Bir saniye...
"Allahım sana geliyorum. Bu zeka bana fazlaaaa. Mükemmel bi fikir getirttim aklıma."
"Keşke seni öven taraf biz olsaydık bee."
"Sshh orayı karıştırma sakın. Duyunca siz de öveceksiniz zaten."
"E söyle bakalım."
"Madem biz bunların gözlerini görmek istiyoruz... O zaman onlara yakın olmamız lazım değil mi? "
"E yani tabikide."
"İşte her gün bunlara bir sürü test dağıtıyorlar. Bi hoca test götürürken yardım etme bahanesiyle biz alalım. Sonra gidip onlara dağıtalım. Nasıl fikir amaaaa."
"Çağrı gerçekten kendini sana göstermeye bile korkan biri için bu kadar uğraşmana gerek var mı? Bana çok saçma geliyor tüm bunlar."
"Off Burak. Neden anonime bu kadar karşısın? Ne bana ne sana bir zararı yok ki. Ve üstüne üstlük ben onunla konuşmaktan mutluyum."
"Çağrı bak sonradan sen üzüleceksin. Daha sana kendini göstermeye bile korkuyor. Şu an mutlusun ama ilerde de böyle devam edeceği ne malum? Elbet bir gün sıkılacak sana yazmaktan. Veya sen sıkılırsın hangisi olur bilmem. Ama zarar görmeni istemiyorum. Adam gey ya."
"Gey ise ne olmuş yani? Söylesene neden korkuyorsun? En yakın arkadaşlarından birinin de gey olmasından falan mı? Homofobik falan mısın? Eğer ben de ondan hoşlanırsam bana karşı da böyle mi olacaksın? Gerçekten öyle mi? Öyleyse söyle çünkü cidden bu durumdan sıkılmaya başlıyorum ben. Ne zaman onun hakkında konuşmak istesem kızarıp bozarıyorsun, ortamı terk ediyorsun veya bana onu kötülüyorsun. Söylesene neden?"
Gerçekten sinirimi bozmaya başlamıştı bu durum. Ben neden en yakınımdan biriyle anonimden konuşamıyordum ki? Eğer homofobik falansa ciddi manada onunla olan arkadaşlığımı sorgulamaya başlayacaktım.
"Çağrı saçmalıyorsun şu an. Arkadaşlığımız cidden bu kadar düştü mü bizim?"
"Valla benim bir şey yaptığım yok. Sen kendi kendine durumu bu hale getirdin."
"Biliyor musun sen... Neyse boş ver değmez bile."
"Söyle söyle. Söyleyecek neyin varsa tam şu an söyle bitsin."
"Ya Çağrı Burak kendinize gelin ne yapıyorsunuz ya."
"Siz karışmayın kızlar bunu kendi aramızda halletmemiz lazım. Ee devam ettirsene cümleni."
"Hiçbir şeyden haberi olmayan aptalın tekisin!" Dedi. Seslerimiz iyice yükselmişti ve etraf kalabalıklaşmaya başlamıştı.
"Sen nesin peki? Kaç yıllık arkadaşını ufak bi olayda hemen satıp gidecek biri!"
"Çocuklar yeter. Neler oluyor burda. Anlatın bakayım." Aramıza giren hocayla birlikte tüm atmosfer bozulmuştu.
İkimizden de aynı anda "yok bir şey hocam" sözü çıktığında daha bir sinir olmuşlukla arkamı dönüp gitmeye başladım. Geride kalan sert adım seslerinden onun da diğer yöne doğru gittiğini çıkarabiliyordum. Diğer herkes ise hareketsizdi. Kızlar da ne yapacaklarını bilemeyerek kalmıştı orada öyle.
Ama ben haklıyım değil mi?
Günlerdir bunu yapıyordu ve ben de en sonunda patlamıştım haliyle. Ben onunla konuşmaktan mutluysam gerisi neden önemli olsun ki?
Ama yine de Burak'ın böyle davranması kalbimi kırmıştı. Ben ona bizim kızlara bile söylemediğim sırlarımı söylemiştim. Ve homofobik olması çok saçmaydı. Çünkü benim tanıdığım Burak insanları asla elinde olmayan sebeplerden ötürü yaptıkları şeylerden dolayı suçlayan biri değildi.
Ya da ben öyle sanıyormuşum...
~Kaossss kıymetlimissss~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MON AMOUR //boyxboy//texting
General FictionTherealhac: Merhaba Çağrı. Şey diyecektim ben Bugün giydiğin sweat çok yakışmış da Bir daha giymesen olur mu?