Akşam eve geldiğim gibi kendimi yatağa atmıştım. Gerçekten yorucu bir gün olmuştu ve düşünmem gereken şeyler vardı. Bu arada düşünmem gereken şeylerde özel bi şey yok arkadaşlar altında bi şey aramayın.
Cebimin titreşmesiyle telefonumu cebimden çıkardım. Gizli sapığım mesaj atmıştı.
Sapığım: Merrrrhabaaaa mon amourrr.
Neler yapıyorsun ve nasılsın?Çağrı: Hiiiiç... Öylesine uzanıyor ve düşünüyorum.
Sapığım: Hmmm. Neler düşünüyor o güzel beynin acaba?
Çağrı: Okuldaki biri hakkında düşünüyorum.
Sapığım: Ne
Kim
Ben olma ihtimalim var mı
Ah ama kimliğin gizli kalacaktıııı
Neyse madem artık sen de bana aşık oldun o zaman söyleyebilirim değil mi?
Söylüyorummmmm
Benim adımmmmÇağrı: Dinleyecek misin yoksa konuşmaya devam mı edeceksin?
Sapığım: Ups Özür dilerim aşkım sadece bi an fazla heyecanlandım. Üzgünüm lafını kestim sen devam et lütfen
Çağrı: Saçmalama ya
Sadece...
Sana anlattığım şeyleri hiç kimseye anlatmayacağına yemin eder misin?Sapığım: Aşk olsun ama mon amour.
Ne zaman seninle alakalı şeyleri başkasına anlattım ben
Seninle ilgili şeylerin bana özel olmasını seviyorum
Yani asla başkasının kulağına gitmeyecekÇağrı: Tamam o zaman
Soruyorummmmmmmm
Bizim okuldaki Toprak'ı tanıyor musun?Sapığım: Şu 12/A daki ultra mega süper düper yakışıklı olan ve okuldaki hemen hemen herkesin asıldığı Toprak tan mı bahsediyoruz?
Yaaaani tanıyorum az çok.Çağrı: Onunla arkadaş mısın?
Sapığım: Şu an kimliğimi öğrenmeye çalışıyormuşsun gibi hissediyorum.
Çağrı: Hayır hayır öyle bi şey yapmaya çalışmıyorum sen istediğin zaman söylersin zaten.
Sadece onun hakkında bir şey öğrenmem gerekiyor.Sapığım: Seni dinliyorum aşkım sor gelsin
Çağrı: Sen de biliyorsundur ki okulda çıktığı veya görüştüğü hiç kimse yok. Ve bu bana biraz tuhaf geldi. Dışarda herhangi biriyle görüşüp görüşmediğini biliyor musun?
Sapığım: Bildiğim kadarıyla öyle kimse yok. Yani bi ara uğraşmak istemediğinden falan bahsetmişti.
Çağrı: Geçende bizimkiler konuşurken duymuştum da. Homoseksüel olup olmadığını tartışıyorlardı.
Sapığım: Niye öyleyse dalga mı geçeceklermiş? Gelip götümü yesin onlar. Onlara neymiş onun yönelimi
Hayır yani neden merak ediyorlar kendi işleri yok muÇağrı: Hayır öyle bi şeyden değil de...
Sen neden bu kadar sinirlendin ki bunaSapığım: Başkasının işlerine bulaşan insanlardan nefret ederim de o yüzden biraz sinirlendim
Sakinim şu an aşkım başka bilmek istediğin bir şey var mıÇağrı: Ah Hayır yok çok teşekkür ederim bunun için
Sapığım: Önemli değil aşkım ne zaman istersen yaparım bunu
Sen şimdi uyu çünkü uykusuz kaldın ve yorgunsun. İyi geceler Mon AmorÇağrı: İyi geceler Sapığım...
Bunu yazdıktan sonra hiçbir şey demeden telefonu kapatıp çekmeceme koymuştum çünkü bunun üstüne bir sürü şey yazacağını biliyordum.
Yine düşüncelere daldığımı fark ettiğimde kendime kızdım ve hiçbir şey düşünmeden uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MON AMOUR //boyxboy//texting
General FictionTherealhac: Merhaba Çağrı. Şey diyecektim ben Bugün giydiğin sweat çok yakışmış da Bir daha giymesen olur mu?