"Awak okey ke? jauh termenung" tegur Mustafa ketika melihat teman lelakinya Zakaria seperti tidak dapat fokus dengan dating mereka malam itu.
Dua jejaka itu sedang menikmati makan malam dalam sebuah restoran di bandar Kuala Lumpur.
"Eh? yeke? maaf. Cuma terfikir je tentang jawatan baru ni" balas Zakaria
"Huh? kenapa dengan jawatan tu. Awak tak suka ke?" soal Mustafa
Zakaria ketawa kecil.
"Bukan tak suka. Saya okey je. Cuma, cuma rasa pelik sikit" kata Zakaria
Mustafa meneguk lemon pudina suam di hadapannya.
"Kenapa?" Soal Mustafa lagi
"Saya rasa macam ada sesuatu terjadi antara Luqman, Ahmad dan Saiful. Tapi tu hanya firasat je" jelas Zakaria
"Hurm, entahlah. Saya pun terkejut juga bila dapat tahu yang Ahmad berhenti dari kerja dengan Luqman. Lepas tu tiba-tiba menghilang. Sedangkan mereka berdua tu macam kembar siam dah. Rapat mengalahkan adik-beradik" balas Mustafa.
"Haa tu satu hal. Lagi satu, si Saiful tu boleh pula tawarkan saya jawatan tinggi dalam syarikat tu. Kalau tengok dari segi kualifikasi, memang saya tak layak. Mana taknya, tempat kerja dulu saya hanya Operation Manager je. Level-level cikai. Tiba-tiba dinaikkan bahagian top management. Macam mimpi je" terang Zakaria.
"Mungkin Saiful nampak potensi dalam diri awak kot" pujuk Mustafa
"Mengarutlah. Dia mana pernah tengok cara kerja saya sebelum ni. Kita pun bukannya pernah borak pasal kerja masing-masing. Apa halnya tiba-tiba dia boleh nampak potensi saya" balas Zakaria lagi.
"Hurm. Saya pun tak tau nak cakap apa dah" kata Mustafa
"Sebenarnya saya takut tak dapat uruskan syarikat tu dengan baik. Lagi satu saya akan berjauhan dengan awak dan bini saya lepas ni sebab kena pindah Kuching. Aduhai, pening-pening" keluh Zakaria
"Bincang baik-baik dengan madu saya si Munirah tu. Mungkin dia akan faham, atau awak bawa sajalah dia pindah ke Kuching lagi senang. Soal urusan syarikat tuh, awak kena siap sedialah dengan ilmu. Mungkin dapat membantu" nasihat Mustafa
Zakaria tergelak sedikit kerana Mustafa menganggap Munirah itu madunya.
***
Luqman mengesel kepala zakarnya ke alur puki milik Liana. Gadis itu sudah benar-benar kebasahan atau lebih tepat lagi kebanjiran. Ain menanti dengan penuh takjub dengan mata tidak berkelip. Jarang dia dapat melihat aksi menjolok depan mata begini secara jelas kerana dia selalunya main berdua saja.
"Abang, please. Liana tak tahan dah ni" Liana lantas menangkap batang zakar Luqman dan mencucuk ke dalam lubang nikmatnya.
Dia sudah tidak peduli lagi, yang penting hutang nafsu perlu dilunaskan walauapapun. Luqman tersenyum sinis melihat kerelaan dan ketagihan anak gadis arwah Daddy Razali. Zakar masuk perlahan-lahan sehingga menghampiri pangkalnya dan kemudian berhenti kerana Liana sudah merasa senak. Gadis itu kemudian mengatur nafasnya yang berterabur tadi. Kedua tangannya menangkap tengkuk Luqman dan menarik kepala duda berotot itu merapati wajahnya sebelum mereka berkucupan.
"Mmm..mmm" Liana benar-benar menikmati ciuman itu dengan mata terpejam.
Ain pula mengambil tempat di belakang Luqman sebelum memeluk erat tubuh lelaki itu. Tangannya menjalar ke dada dan perut Luqman dari belakang sebelum meramas-ramar dada dan puting Luqman. Duda berotot menahan geli dan nikmat diperlakukan begitu.
"Sedia sayang?" soal Luqman
Liana mengangguk tanda setuju. Luqman memulakan henjutan perlahan. Zakar masuk dan keluar dengan lembut dan penuh hemah. Pinggul Luqman bergerak ke depan dan ke belakang menghasilkan geseran nikmat pada lubang faraj Liana dan gadis itu meramas bantal hotel dengan kuat untuk menahan kesedapan.
YOU ARE READING
MR. OTOT : HIJAU (Siri 3.2)
General FictionDrama (18SX) (Selesai) Terima kasih pada yg Vote & add dalam list cerita anda Sambungan MR. OTOT : BIRU. Kehidupan Luqman berubah setelah bercerai kali kedua. Dia ingin memperbaiki hubungannya dengan keluarga pada masa sama perlu memilih sama ada ke...