"Gemuknya" kata seorang gadis tanpa seurat benang di tubuhnya
Aidil tersengih melihat gelagat gadis itu sebelum berkata
"Haa tunggu apa lagi, kata nak cuba"
"Besar sangat ni, seram pula" balas gadis itu sambio merenung zakar Luqman.
"Cubalah dulu" pujuk Aidil lagi
"Eh, sudahlah Aidil, kalau Zulin tak mahu jangan dipaksa, Lagi pun, aku bukan sebahagian dari permainan kalian, aku kan datang untuk melepak je" tegur Luqman yang melihat kedua Aidil dan Zulin sahabat Aidil yang kini berbogel di atas tilam
Semuanya bermula pabila Aidil mengajak Luqman makan malam di kedai sambil memperkenalkan Zulin, seorang jururawat hospital swasta di Ibu kota. Luqman tidak tahu bahawa Aidil bakal membawa teman lagi-lagi seorang perempuan. Sudahlah Luqman hanya memakai baju t-shirt biasa dengan seluar jeans, tampak ringkas dan mungkin juga selekeh namun Zulin kata gaya itu sungguh kasual dan Luqman tetap nampak kacak walau pakai apapun pun sebab bentuk tubuhnya yang tegap dengan potongan badan yang cantik.
Sementara itu Aidil dan Zulin pula mengenakan pakaian yang bagus-bagus serta kemas. Naik segan Luqman dibuatnya, mujurlah Aidil pandai mengawal suasana agar tidak menjadi kekok dan perbualan hampir dua jam dibasahi dengan barli suam itu akhirnya membawa ke adegan atas katil. Ternyata Zulin dan Aidil sering bertemu dan Luqman perasan ada bait-bait cinta antara mereka. Tapi yang mengejutkan adalah mereka sudah banyak kali bersama dan kini Zulin ingin mencuba persetubuhan tiga orang. Akhirnya mereka berada di sebuah bilik hotel mewah yang ditanggung Luqman setelah dipujuk oleh Aidil si mulut manis.
Permainan dimulakan dengan Aidil yang mengucup lembut bibir Zulin dengan penuh hemah sebaik saja mereka tiba sementara Luqman baring di atas tilam dan memerhati adegan itu. Kedua tangan disilang pada belakang kepala dan mata Luqman kian layu seperti hendak tidur, mungkin kesan pendingin hawa yang sejuk ditambah dengan perut kenyang menjadi faktor Luqman semakin mengantuk. Matanya terlelap sekejap sebelum dia terbangun mendengar desahan Zulin yang kini sudah siap bertelenjang dengan Aidil disebelahnya.
"Uiks cepatnya bogel" tegur Luqman
"Lin, hisap batang Tuan Luqman tu, kalau tak nanti dia bantai tidur pula" arah Aidil
Zulin menahan tawanya dan membuka tali pinggang serta menurunkan zip seluar jeans Luqman. Entah kenapa Luqman terasa sungguh malas hendak memberi sebarang respon. Bukan sombong atau berlagak tapi Luqman seperti tiada mood hendak bersetubuh malam ini. Tapi tindakannya itu disalah erti oleh Aidil dan Zulin yang menganggap dia jual mahal dan ingin dilayan seperti seorang raja. Siapa sangka sikap 'jual mahal' itu membakar semangat Zulin untuk bersama Luqman kerana ianya seperti satu cabaran seksual yang baru padanya.
Aidil pula menghidupkan televisyen untuk mengelak suara mereka memenuhi ruang bilik, dia kemudian mengambil tempat dibelakang Zulin yang kini dalam posisi merangkak. Mereka bertiga kini berada di atas katil hotel. Luqman baring menghadap televisyen dengan seluar yang terbuka, Zulin pula merangkak di celah kangkang Luqman sambil mengulum zakarnya. Aidil juga turut merangkak dibelakang Zulin tapi sedang sibuk menjilat faraj gadis itu.
Entah berapa lama mereka berada dalam posisi itu sampailah Zulin meminta Luqman melucutkan seluarnya kerana tidak selesa, Luqman akur dan akhirnya memberi respon. Dia sebenarnya terlalu leka menonton filem Alien Resurrection lakonan Sigourney Weaver dan ketika itu babak di mana Ripley mengetuai sekumpulan manusia untuk menyelamatkan diri dengan berenang di kawasan yang ditenggelami air sambil dikejar Alien yang panggil xenomorph. Terlalu asyik menonton sehingga dia lupa akan alam realiti yang mana aksi lucah berlaku depan mata.
Selesai menanggal seluar Luqman kembali baring di atas tilam tapi kini pandangannya ke arah televisyen terhalang dek kerana Aidil sudah melutut di belakang Zulin sambil memasukkan zakarnya ke dalam faraj gadis itu, maka bermulalah serangan nikmat ke atas lembah gersang milik Zulin. Luqman cuba mengalihkan kepalanya agar dapat menonton filem itu tapi gagal kerana Aidil sering menukar-nukar posisi sehingga akhirnya Luqman berputus-asa kerana sudah terlepas banyak babak menarik dalam filem tersebut.
YOU ARE READING
MR. OTOT : HIJAU (Siri 3.2)
Fiksi UmumDrama (18SX) (Selesai) Terima kasih pada yg Vote & add dalam list cerita anda Sambungan MR. OTOT : BIRU. Kehidupan Luqman berubah setelah bercerai kali kedua. Dia ingin memperbaiki hubungannya dengan keluarga pada masa sama perlu memilih sama ada ke...