Qhoiry mendukung gadis Filipina, Luqman dipeluk oleh gadis cina, Shaqirul memilih gadis Indonesia manakala Muaz memilih Adelaine.
Qhoiry memulakan permainan dengan menjilat leher gadis Filipina dengan lembut. Tangannya menjalar di tubuh gadis berkulit sawo matang itu. Payudaranya bersaiz sederhana tapi punggungnya berisi membuat Qhoiry geram dan meramas beberapa kali. Setiap kali diramas gadis Filipina itu merenggek manja. Nampaknya dia suka benar diperlakukan begitu. Luqman pula sedang enak di hisap oleh gadis cina, zakar Luqman yang tegang di telan habis sehingga gadis itu hampir tercekik.
"Eh jangan paksa kalau tak boleh deep throat" kata Luqman yang risau melihat wajah gadis itu mulai merah.
"Sedaplah. Keras je" puji gadis cina lagi
"Perlahan-lahan je, jangan gopoh-gapah. Lagi satu kena elakkan dari kena gigi, tutup gigi guna bibir" ajar Luqman yang lebih mahir memberi blowjob dari gadis cina itu
Gadis cina semakin lama semakin mahir menghisap zakar hasil ajaran Luqman. Pada mulanya hanya kepala zakar saja yang mampu dihisap, lama-kelamaan dia mampu menelan semua hingga ke pangkal namun terkena anak tekaknya dan dia hampir muntah namun ditahan. Shaqirul pula sibuk menjilat faraj gadis indonesia itu dengan penuh selera. Terdapat sedikit bulu halus pada sekeliling farajnya dan lidah Shaqirul menari-nari meransang deria rasa gadis itu. Erangan demi erangan memenuhi ruang tamu homestay mereka yang padat dengan manusia.
Muaz telah menyelak kain pelikatnya dan terus menghenjut Adelaine. Dayungannya perlahan dan lama-kelamaan kelajuan ditambah. Bunyi kulit bertemu kulit antara celah kangkang dua insan itu kedengaran jelas disambut dengan bunyi renggekan nikmat dan pujian dari Muaz.
"Fuh, sedapnya awak, licin dan ketat. Pandai awak kemut" puji Muaz yang menutup mata menikmati zakarnya keluar masuk dari dalam faraj Adelaine
Adelaine tidak menjawab sebaliknya hanya mendesah kenikmatan saja. Sahabat-sahabat yang lain sudah pun terlena kecuali Saiful yang duduk di sebelah Luqman sambil memerhatinya membenam zakar ke dalam faraj gadis cina. Saiful seolah-olah berminat melihat henjutan padu dari Luqman sehingga matanya tidak berkelip. Bermacam posisi mereka cuba sehingga akhirnya keempat-empat jejaka itu klimaks bersama pasangan mereka. Peluh membasahi tubuh dan para gadis bermandi air mani. Ini kali pertama Luqman orgy dengan rakan-rakannya.
Pengalaman yang cukup bermakna buat mereka semua. Selesai membersihkan diri, para gadis menyertai para jejaka untuk tidur bersama. Kesemua para jejaka tidak berbaju dan tidur dengan hanya berkain pelikat, para gadis ambil kesempatan untuk tidur berbogel tapi berkongsi kain pekilat dengan jejaka pilihan mereka. Maka tidurlah mereka dengan tenang dan puas beramai-ramai.
***
"Helo" Ahmad terbangun dari tidur setelah dihubungi oleh Halisya.
"Apa khabar abang?" soal Halisya
"Hmm" Ahmad masih mamai dan masih belum dapat berfikir hendak menjawab apa
"Baru bangun ke? Lewatnya" sambung Halisya
"Semalam tidur lewat" balas Ahmad yang kemudian menguap dan mengosok matanya perlahan
"Bila abang balik sini?" soal Halisya
"Minggu depan" balas Ahmad
"Oh okey, ingat tau, bila dah balik sini temankan Halisya beli beg tangan tu. Dah lama teringin" suara Halisya kedengaran manja
"Okey" balas Ahmad dengan malas sebelum menamatkan panggilan
Ahmad sudah biasa dengan permintaan begitu, pabila Halisya katakan dia ingin sesuatu bermakna Ahmad yang perlu keluar duit untuk belanja. Perkara itu pernah menjadi pergaduhan besar mereka ketika Ahmad tidak memahami permintaan buah hatinya itu. Pergaduhan yang akhirnya membawa pada rajuk si gadis membuat Ahmad serik hendak bergaduh. Dia juga malas hendak memanjangkan cerita kerana ingin berumahtangga berikutan usianya yang semakin meningkat. Melihat Luqman dan rakan-rakannya berbahagia dalam perkahwinan membuat dia sedikit cemburu dan sedih. Dia ingin menyunting Halisya untuk jadi suri hatinya oleh itu sikap Halisya perlu dia terima dengan harapan gadis itu akan berubah selepas mereka menikah.
YOU ARE READING
MR. OTOT : HIJAU (Siri 3.2)
Fiksi UmumDrama (18SX) (Selesai) Terima kasih pada yg Vote & add dalam list cerita anda Sambungan MR. OTOT : BIRU. Kehidupan Luqman berubah setelah bercerai kali kedua. Dia ingin memperbaiki hubungannya dengan keluarga pada masa sama perlu memilih sama ada ke...