"I'm all yours ladies" kata Luqman tersenyum.
Ain dan Liana lantas menarik tangan Luqman sehingga dia terbaring di tilam. Bajunya diselak dan dilucutkan. Terserlah tubuh Luqman yang berotot. Dada yang tegap, bahu yang besar dan bicep yang mengeras pabila flex membuat dua gadis itu menelan liur. Tali pinggang Luqman ditanggalkan dan seluar dilucutkan. Peha yang berotot muncul dengan batang zakar yang sudah mengeras minta dilepaskan dalam boxer.
Liana tidak membuang masa terus menjilat leher Luqman dengan lembut. Lelaki itu hanya membiarkan saja perlakuan berahi gadis yang hanyut dalam nafsu. Ain pula mengucup peha Luqman perlahan-lahan sebelum turun ke betis. Turun lagi sampai ke kaki. Ain kemudian menghisap ibu jari kaki Luqman perlahan-lahan. Dia menghisapnya bersungguh-sungguh. Setiap jari kaki di kiri dan kanan Luqman disedut dan dijilat rakus tanpa rasa jijik.
Tangan Luqman meramas punggung Liana. Sudah bertahun lamanya tubuh gadis ini tidak disentuh. Sedikit berisi berbanding dahulu tapi tetap lazat dan memberahikan. Liana membalas dengan meramas dada Luqman. Jarinya dimainkan di sekitar puting Luqman sebelum dia mengigit manja puting itu. Luqman menahan geli sambil memejamkan matanya. Liana kemudian menjelir lidah dan mula menjilat puting dan dada Luqman bersungguh-sungguh. Dia rindu tubuh tegap ini.
Ain pula naik ke atas dan sibuk mengucup betis serta peha Luqman sebelum melucutkan boxer lelaki itu. Kelihatan punggung Luqman yang bulat berisi otot yang padu. Geram rasanya. Zakar yang tegang melantut dan membuat Ain semakin teruja. Dia terus menangkap zakar tersebut sebelum menjilat lubang kencing Luqman perlahan-lahan. Dia mahu menikmati zakar ini perlahan-lahan untuk melepaskan rindunya. Kepala zakar Luqman dicium berkali-kali sebelum turun ke batang hingga ke pangkal. Ain kemudian menjilat kantung testis Luqman yang sederhana besar pada masa sama tidak melepaskan batang zakar Luqman yang penuh dua genggam tangan itu.
Bahagian pusat ke atas pula didominasi oleh Liana yang seronok meramas dan menjilat dada, perut serta leher Luqman. Sesekali dia meminta Luqman untuk flex bicep kemudian dia akan menangkap dan menjilat bicep itu. Ain di bahagian bawah mengerjakan celah kangkang Luqman sepuasnya. Zakar dihisap laju dan rakus sementara tangannya menyelit untuk meramas bontot Luqman. Kenyal dan pejal. Luqman pasrah digomol habis-habisan oleh dua gadis muda tunangan orang itu.
"Babe, kita nak buat apa kat abang duda ni?" soal Liana pada Ain
"Malam ni kita perah air dia sampai kering" balas Ain sebelum ketawa kecil
Liana turut ketawa sementara Luqman hanya tersengih.
***
Mardiana menyikat rambut perlahan-lahan di hadapan cermin. Sesekali dia mengusap perutnya yang sarat mengandung. Tak sabar hendak menunggu kehadiran seorang lagi cahaya mata yang akan mengubah hidupnya dan Saiful. Pintu bilik dibuka dan Saiful muncul dengan kain pelikat dan singlet putih.
"Anak kita dah tidur ke abang?" soal Mardiana
"Lena dah kat dalam bilik tuh. Buas betul kalau dia main" keluh Saiful sebelum naik ke tilam.
Mardiana bangkit dan naik ke katil juga untuk duduk di sebelah suaminya.
"Sayang macam mana okey?" soal Saiful yang prihatin
"Okey je, cuma sakit kaki sikit sebab bawa budak ni ke hulur ke hilir" adu Mardiana sambil mengusap perutnya
Saiful terus mencapai betis isterinya lalu diurut perlahan-lahan tanpa bicara.
"Eh abang, takpe lah nanti sayang pergi urut kaki kat mana-mana. Kasihan abang penat" kata Mardiana
"Sikit je ni, kasihan kat sayang lagi sebab sarat mengandung zuriat abang" balas Saiful yang masih mengurut kaki Mardiana.
YOU ARE READING
MR. OTOT : HIJAU (Siri 3.2)
General FictionDrama (18SX) (Selesai) Terima kasih pada yg Vote & add dalam list cerita anda Sambungan MR. OTOT : BIRU. Kehidupan Luqman berubah setelah bercerai kali kedua. Dia ingin memperbaiki hubungannya dengan keluarga pada masa sama perlu memilih sama ada ke...