47 | Tengah Hari (18SX)

6.9K 77 19
                                    

Lidah dijelirkan dan menjilat sebatang daging yang keras. Kepala daging yang kembang bak cendawan itu hisap bersungguh-sungguh ibarat tiada hari esok. Bunyi desahan dan erangan kedengaran seperti seseorang sedang menikmati sesuatu yang enak tapi seksual. 

"Ouuff, sedap oi" pujian diberi

"Kena gigi tak?" soalan diajukan

"Tak, memang terbaiklah" pujian lagi

Senyuman terukir di bibir sebelum menyambung semula kerja yang terbantut. Kali ini batang daging itu digenggam lembut sebelum dihisap bersungguh-sungguh, dari kepala hingga ke pangkal. Habis ditelan, dilepas semula dan diulang beberapa kali. Lidah memainkan peranan penting untuk menambah ransangan yang sudah sedia hebat itu.

"Nak pancut wei, nak pancut!" isyarat diberi

Akhirnya berdas-das tembakan berahi dilepaskan dan selamat dalam mulut. 

"Gila! sedap nak mampus oi" nafas deras dan ada nada keletihan dari percakapannya.

"Ada manis sikit rasa air mani tuan Luqman ni" kata si penghisap tadi

"Manis ke? ha ha ha, muka kamu lagi manis" puji Luqman sebelum menghadiahkan satu ciuman pada seorang anggota penguatkuasa yang baju putih itu.

"Nak saya escort tuan sampai airport tak?" soal si penghisap

"Eh tak perlu, terima kasih atas servis anda sebentar tadi. Saya berpuas hati" balas Luqman 

Mereka berdua kemudian keluar dari tempat duduk belakang kereta yang diletak di tepi jalan raya. Si penghisap memandang kiri dan kanan untuk melihat kalau-kalau ada orang lain di jalan raya itu. Dari jauh kelihatan sebuah kereta bergerak menghampiri mereka jadi keadaan nampaknya selamat. Luqman selesai membetulkan tali pinggang seluarnya.

"Nanti jangan lupa datang majlis kahwin Ahmad" kata Luqman

"Oh baik tuan, terkejut juga tiba-tiba Ahmad bagitau yang dia sudah nikah kat group tu. Tak sangka" balas si penghisap yang segak dengan uniform kerjanya

"Jodoh" balas Luqman

"Okeylah tuan, saya minta diri dulu" kata si penghisap

"Selamat bertugas" kata Luqman sebaik saja si penghisap menaiki motorsikal berkuasa tinggi milik salah satu unit uniform yang menjaga keselamatan Malaysia dan kemudian hilang dari pandangan.

Luqman kembali memandu ke lapangan terbang Kuala Lumpur. Penerbangannya ke Kuching akan berlepas pukul tiga petang dan dia masih berbaki tiga jam. Luqman sengaja tiba awal kerana khuatir tersangkut dalam kesesakan lalu lintas dalam bandar Kuala Lumpur. Dia juga ingin berehat dan menikmati makan tengah hari di sini saja. Langkah Luqman terhenti pabila namanya dipanggil seseorang.

"Tak sangka dapat jumpa awak di sini kan?" soal orang yang menegurnya tadi, Mardiana isteri Saiful.

"Ya, awak buat apa kat sini?" soal Luqman pada wanita yang sarat mengandung itu

"Baru lepas hantar abang Saiful naik pesawat, dia ke Terengganu. Katanya ada urusan kerja dengan Zakaria kat sana" balas Mardiana

"Zakaria? eh bukan dia baru sampai Kuching ke?" kata Luqman yang keliru

"Oh? yeke? hurm tapi abang Saiful cakap Zakaria akan jemput dia di sana nanti" tambah Mardiana yang menambah kekeliruan.

Maka tahulah Luqman bahawa Mardian sudah ditipu oleh Saiful. DIa yakin Zakaria kini berada di Kuching kerana baru semalam dia menghubungi lelaki itu.

"Oh, mungkin" balas Luqman

Mardiana kemudian mengeluh. 

"Atau mungkin abang Saiful menipu" katanya

MR. OTOT : HIJAU (Siri 3.2)Where stories live. Discover now