56 | Tertangkap (18SX)

8.4K 88 66
                                    

Mata Roslan tidak berkelip menonton aksi di dalam telefon bimbit Luqman. Dua lelaki itu duduk bersama dalam kereta Luqman. Dalam rakaman tersebut, kelihatan tubuh Rabiatul yang berbalut jubah dan tudung labuh diramas lembut oleh Luqman yang masih lengkap berpakaian. Sepasang insan itu sedang menikmati ciuman yang romantis secara perlahan-lahan. 

Tidak lama kemudian Rabiatul berdiri dan mula melucutkan pakaiannya sehingga menampakkan setiap inci tubuhnya yang berbogel. Putih dan pejal, itulah pilihan ayat yang tepat untuk menggambarkan keindahan tubuh wanita beranak dua itu. Payudara yang sedikit besar dan punggung yang bulat itu kelihatan menyelerakan walaupun terdapat parut dibahagian bawah perut akibat bersalin secara pembedahan. Tapi tidak mencacatkan keindahan tubuh wanita ini. Luqman juga turut sama membuka pakaian dan mereka berdua kini berdiri sambil bercium tanpa seurat benang. Mata Roslan masih fokus menonton sementara Luqman menunggu dengan sabar di sebelah lelaki itu. 

Dalam rakaman aksi Luqman dengan Rabiatul sudah beralih pada oral seks. Celah kangkang Rabiatul menjadi santapan Luqman hampir lima belas minit sebelum mereka bertukar posisi dan bertahan selama sepuluh minit. Semuanya dikira oleh Roslan berdasarkan masa yang tertera dalam rakaman. Pelik juga kerana Rabiatul jarang menghisap batangnya tapi batang lelaki lain mahu pula. Sakit hati dan cemburu menyelubungi hati. Akhirnya aksi yang yang ditunggu-tunggu tiba. Luqman mula memacu zakar ke dalam faraj isteri orang lain secara perlahan-lahan. 

Walaupun tidak kelihatan secara jelas kerana pencahayaan dalam bilik itu sedikit malap namun Roslan tahu apa yang berlaku. Dia bukan budak kecil lagi. Gerakan tubuh Luqman yang menolak tarik punggungnya di celah kangkang isternya Rabiatul disulami desahan manja yang penuh berahi menyakinkan Roslan bahawa penetrasi telah pun berlaku. 

"Sedap bang, sedapppp" suara Rabaitul yang gersang kedengaran walaupun perlahan.

Nafas Roslan tidak teratur, dia terkesan dengan apa yang dia lihat. Perasaan bercampur baur dan dia tidak tahu hendak berbuat apa. Dia tewas dan dia gagal. Di sudut lain Luqman kagum dengan kesabaran Roslan melihat rakaman itu. Dia tahu hati suami mana yang tidak dirobek saat melihat wanita yang dicintai bermadu asmara dengan jantan lain. Dia pernah merasainya dahulu ketika melihat Rahimah bersama Idris dan ketika melihat gambar Rahimah dengan Eman. 

Roslan menyerahkan semula rakaman itu setelah aksi Luqman pancut dan kedua mereka hilang dari skrin dan menuju ke bilik mandi bersama untuk membersihkan diri dan mungkin juga untuk pusingan kedua. Roslan diam seribu bahasa, otaknya cuba memproses apa yang baru saja berlaku. Ini diluar jangkaannya.

"Kenapa batang kau keras?" soal Luqman

Roslan tersedar dan terus malu. Siapa sangka rakaman melihat isterinya dinikmati lelaki lain menjentik nafsunya sedikit. Dia teransang tapi pada masa sama marah dan kecewa. 

"Aku boleh tolong kau balas dendam pada isteri kau kalau nak" pujuk Luqman

Roslan lantas memandang wajah lelaki di sebelahnya. Keliru.

"Dua puluh haribulan ni, aku dan Rabiatul akan ulang semula aksi dalam rakaman tuh. Aku dah tempah bilik dan kalau kau mahu kantoikan dia, kau boleh serbu bilik tuh dan berlakon belasah aku sambil marah pada bini kau" terang Luqman

"Kenapa perlu tunggu waktu itu? aku boleh je belasah kau sekarang" marah Roslan

Luqman ketawa.

"Terpulang, tapi aku beri kau pilihan mana tahu kau tergerak nak sertai persetubuhan kami" kata Luqman seperti mengejek.

"Gila! buat apa aku sokong perbuatan haram kamu berdua tuh?!" marah Roslan

"Oh ye? habis tuh, batang kau keras ni sebab apa? sejuk kena air-con?" Luqman sempat meramas lembut batang Roslan yang dibalut seluar.

MR. OTOT : HIJAU (Siri 3.2)Where stories live. Discover now