הרחוב היה שומם,לא נראתה שום נפש חיה באזור. השעון הראה שעכשיו שעה שלוש לפנות בוקר. גם היום עבדתי שעות נוספות.
אני מוטש,אך ידעתי שאני קרוב לממש את המטרה שלי,וזה לא הזמן למעוד ולהתייאש.
אני צריך להחזיק רק עוד יומיים ולאחר מכן אוכל לברוח הכי רחוק שאפשר,הכי רחוק מהשכונה, מהילדים בכיתה,מהמדינה שחייתי בה כל חיי.
למרות שאני כמה צעדים בודדים מלהשיג את המטרה שלי,אין בי צל של שמחה בלב.
במשך שנתיים עבדתי ביותר משתי משרות, פצעתי והזלתי דמעות אבל בראשי היה רק דבר אחד - כסף.
הייתי חייב הרבה כסף בשביל לחיות כעצמאי, להיפטר מהייסורים שליוו אותי במשך השנתיים האחרונות.
את הרעיון להרוויח כסף ולברוח לחוץ לארץ הכנסתי לראשי לפני שנתיים זמן קצר אחרי שספרתי לחברי הטוב את הסוד שלי.
באותה שנה היה דיון בכיתה על הומוסקסואליות
במדינות כמו קוריאה כמעט ואין אנשים ש"יצאו מהארון". זה נוגד את הכללים של המדיניות שלה.
אני הייתי נגד וטענתי למה זה לא ראוי שלשני גברים יהיו רגשות אחד לשני,ומצד שני חברי הטוב קים היון ג'ונג היה בעד וטען שזאת נטיה מינית ואין לזה איסור. הוויכוחים נמשכו,אך לבסוף הטיעון הניגדי ניצח. היון ג'ונג אולי לא ניצח בדיון אך בזכותו אזרתי אומץ והחלטתי לספר לו את הסוד שלי למחרת.
ההחלטה הייתה קשה אך הוא הוכיח לי שאין מה להתבייש במי שאני ושזה נורמלי. סמכתי על חברי ולא רציתי לשמור ממנו שום סוד מעתה.
למחרת בצהריים בחרתי את העיתוי הנכון והחלטתי לשפוך הכל.
" זוכר שאמרתי לך אתמול שיש לי משהו לספר?" שנינו ישבתי במגרש בשכונה אחרי משחק כדורסל מתיש.
" אהה,נכון. מה זה??" הוא לקח את הבקבוק שלי ורוקן את המים שנשארו לפיו.
"אחרי מה שאמרת אתמול אני.. אממ.."
"ווא אחי. מה זה הגימגום הזה? עשית משהו רע??" הוא הפנה את מבטו בדאגה לעברי.
"לא.. זה.. אני פשוט לא יודע במה להתחיל. אני מפחד שיהיה לך קשה לקבל את זה" עבר בגופי מין פחד מצמרר.
" אתה החבר הכי טוב. תדע לך שזה פוגע בי שאתה לא סומך. אם אנ..."
"אני גיי" קטעתי אותו. לא היה צורך לדעת מה הוא חושב, פניו סיפרו לי הכל. פניו של החבר שלי כבר לא הסתכלו עליי בחביבות, אלא על פניו הופיע מבט חדש-גועל-. חברי הטוב נגעל ממני.
"זאת בדיחה,נכון? אל תגידי לי ש... אני לא מ..."
הוא החל לגמגם, הוא קם. גובהו התנשא מעליי.
" זאת האמת. גם אני בעצמי גיליתי רק בשנה שעברה. אבל אתמול אחרי מה שאמרת החלטתי לספר לך" שלחתי את ידי אליו. הוא התחמק מהמגע שלי. הרגשתי צביטה בלב.
" איזה?... אהה, אתה מדבר על הדיון של אתמול? אתה חושב שאני אמרתי את זה כי זאת הדעה שלי?" הוא לא חיכה לתשובה ממני. " לי ג'ונק,הוא זה שכתב הכל. אני רק קראתי מה שכתוב, ולא, אני לא מסכים עם הדעה שלו. עשיתי זאת רק בשביל לקבל ציון טוב"
הרמתי את מבטי לכיוונו. הוא הסתובב והשפיל מבט.
"אתה יכול לשמור את זה בסוד?" זה כל מה שהצלחתי לומר. הוא אפילו לא פזל לכיווני, חברי השאיר אותי מאחור ובאותו רגע דמעות הציפו אותי ולא הצלחתי לעצור אותן. בכיתי כמו שלא בכיתי אף פעם,בכיתי על איבוד חברי הטוב, על האכזבה שלי ממנו ועל הסוד שנחשף.
במשך שבוע ימים היון ג'ונגי התחמק ממני.
בוקר אחד שהגעתי כהרגלי לבית ספר מבטם של כולם היו נעוצים עליי. כולם יודעים אמרתי בראשי.
לא לקח יותר מכמה רגעים בודדים להפוך מילד שכולם חברים שלו לילד חסר כל.
הילדים התחילו לקרוא לי בשמות ולהתעלל בי, הציונים שלי ירדו, כבר לא הייתי במקום ראשון בכיתה.
התחלתי להרבות להבריז מהשיעורים וללכת לעבוד, עבדתי במשרות שונות.
שכחתי מהחלום שלי להפוך לעורך דין. ורכשתי חלום חדש- להרוויח כסף ולברוח לארה"ב.
עוד יומיים אני אהיה בן שמונה עשרה, אני אהפוך להיות חוקי ואוכל ללכת לאן שארצה.
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...