FABIJAN
„Zatvori usta, budalo!"
Dreknem na Tea jer je zinuo od čuda nakon što sam mu rekao gdje sam bio i, ono još važnije, s kim. Potrudio sam se da mu u kratkim crtama prepričam sve što sam prošao posljednja dvadeset i četiri sata, ali on je jedino zapamtio da sam bio s Kondorom, to jest, Davidom, kako god... na večeri. Sasvim očekivano, to mu je uzburkalo mozak više od informacije da sam umalo poginuo. Kakav napaljeni konj!
„Hoćeš li sada napokon priznati da ti se sviđa?"
Uputi mi dobro poznati podjebatorski kez, a ja iziritirano zatrepćem i lupim ga prvim jastukom što mi padne pod ruku.
„Dobro, sviđa mi! Zadovoljan? Sad se jebi!"
Izderem se glasnije nego što bih trebao pa rukama prekrijem usta. Nakon što pogledam u Tea, obojica prasnemo u smijeh i počnemo se vrpoljiti po krevetu od ludila koje nas je spičilo. Ne mogu vjerovati da sam to prevalio preko usta!
„Je l' planiraš da se jebete? Reci mi da planiraš!"
Zacvili kao da se radi o njemu, a meni dođe da ga ponovno klepim, ali to očito nema poante. Nadam se da mu je jasno da mu ne planiram odgovoriti na to neumjesno pitanje. Ne znam šta planiram i također ga se ne tiče.
„Bolje ti meni reci šta ti planiraš s Lenom. Mislim, drugi put ste se prašili. Poznavajući tebe, to miriše na ozbiljno."
Sada se ja podjebatorski osmjehnem, a on prevrne očima i smoreno uzdahne pokazujući mi da nešto ne štima. Ništa drugo nisam ni očekivao.
„Ne znam ja na šta tebi miriše, ali meni miriše na sranje. Likuša se sad zakačila na mene! Čak mi je donijela doručak u krevet i zvala me maloprije da gledamo film! Daj zamisli! I što bih joj ja trebao reći?"
Izražava ekspresiju kao da je u problemu, a svaki normalan dečko bi bio sretan da se sviđa djevojci poput Lene.
„Možda si joj trebao reći hvala i prihvatiti ponudu za film? Koji je tebi kurac? Ja znam da ne briješ na nešto ozbiljno, ali onda je nisi trebao ševiti i drugi put jer to već nešto znači!"
Ljutito mu kažem spreman da mu očitam bukvicu. Znam da je seljačina po nekim pitanjima i nisam toliko obraćao pažnju na to prije, ali sada nije vrijeme da slama srce nekome. Zapravo, nije nikada vrijeme, a pogotovo ne sada!
„Znači pasje govno, eto! Napio sam se! A ona umije biti jako privlačna, pogotovo meni olešenom od alkohola! Kako sam mogao znati da će pomisliti da se kao muvamo sad ili šta već..."
Jedva se susprežem da ga ne opalim po glavi. Da mi nije prijatelj, prebio bih ga.
„Mogao si znati, ali za to je trebalo malo uključiti mozak! Mislim da si i sam svjestan da je ona odlična djevojka. Ja sam prvi koji je u početku htio naći milijun razloga zašto ne valja, ali ne ide! Nije zaslužila da se tako igraš s njom!"
On duboko uzdahne kolutajući očima, očito ne razumije o čemu pričam. Ili ga nije briga što je još gore.
„Čuj, tebra. Ja znam da ti sada briješ s njenim bratom i ona ti onda dođe kao šogorica. Jasno mi je zašto je braniš, ali daj sjaši! I reci svom dečku da nas vrati kući. Ovo je postalo nepodnošljivo!"
Začudim se koliko je bezobrazan te ga počnem gurati s kreveta kako bi shvatio da mu je bolje da se makne što dalje od mene, inače ću ga zadaviti.
„Ja sam znao da si ti kreten, ali da si baš toliko nezreli kreten, to nisam očekivao! Nosi se u tri pičke materine!"
On shvati da je vrag odnio šalu pa se ustane i sjedne na fotelju pored kreveta. Veliki pomak!
YOU ARE READING
DO POSLJEDNJEG METKA
ActionDo posljednjeg metka (2020.) Njihova ljubav traje sve do posljednjeg ispaljenog metka. Akcijska i kriminalistička gej priča za sve ljubitelje lude vožnje, romanse i smijeha. |mature content|