KONDOR/DAVID
Mislio sam da je jebeno mrtav! Došao sam kući bijesan i spreman da zapalim cijelo ovo mjesto... ali on je ipak tu. Pod mojim prstima igra mi se s umom i ipak mu je stalo. Odlučio sam zanemariti sve pa i činjenicu da sam odmjerena osoba koja se ne navlači s nekime po cijeloj kući. Zaobišli smo čak i leševe praveći se da ne postoje jer nismo u stanju skinuti usne i ruke jedan s drugoga. Par puta sam ga i pribio uza zid stišćući ga cijelom svojom težinom u želji da mu pokažem koliko sam zaluđen njime, nadao sam se da ću ga se barem malo zasititi. Ali sve što me više ljubi i miluje, moje žudnje rastu. Pamtim svako mjesto na mom tijelu koje dodirne i svaki uzdah kojime mi pokazuje koliko mu je dobro.
Dovukli smo se do moje sobe izmjenjujući uzavrele poljupce o kojima potiho maštam otkada sam ga prvi put ugledao. Odmah sam znao da želim tog klinca samo za sebe, ali se činilo prokleto nemoguće. Mislio sam da me on neće htjeti što je previše smiješno jer mi stenje na usnama i drži čvrsto svaki dio mene koji dotakne stvarajući mi slatke podražaje svojim prstima.
Zaključao sam sobu kako bih se osigurao da nam nitko neće smetati jer je on trenutno jedina osoba o kojoj sam u stanju razmišljati. Svuda je po meni, nisam ni sanjao da su te dvije ruke s lijepim istaknutim venama u stanju toliko pomutiti razum čovjeku. Trudim se biti što nježniji prema njemu podsjećajući samog sebe da mu moram dati malo prostora da diše. Želim ga izludjeti poljupcima kao što on izluđuje mene. Želim da me želi kao nikoga u životu jer ja tako želim njega. Ne znam što je tako opojno u tom brbljavom i predivnom klincu, ali ludim za njim cijelim svojim bićem.
Ne radi se samo o tome da ga priželjkujem pojebati na sve žive načine koje je naše tijelo u stanju izvesti... hoću da me ljubi dok mu usne ne poplave, da bude kraj mene, ispod mene i na meni. Jebeni živote, ne znam kako je to moguće, ali umirem od želje da vodim ljubav s njim. Hoću sve s njim. Odmah i sada.
„Reci mi da ovo nije iz osvete."
Izgovori uzdihano između poljubaca i još me snažnije stisne kao da me u isto vrijeme želi kazniti i nagraditi. Istina je da sam mu se prvi put poigrao s tijelom kako bih mu se osvetio jer se on poigrao sa mnom, ali taj nivo je već daleko ispod nas. Bio bih lud čovjek kada bih se išao više svetiti ovako predivnom biću za išta.
„Jebeš osvetu... a ti ne želiš opet pobjeći?"
Nasmije se pod usnama, luđačko pitanje s obzirom da mi cijelim svojim tijelom govori da je zadnje što želi bijeg od mene. To je tako oslobađajuće i zadivljujuće... uspio sam ga pridobiti. Na neki način, on je moj. A trenutno u potpunosti pripada meni kao što i ja pripadam njemu.
„Radije bih pobjegao od sebe."
Zaigra mi nešto u utrobi od te informacije. Mislio sam da mi emocije ne mogu biti uzburkanije, ali jedna njegova rečenica me oborila do kraja. Stojimo na sredini moje sobe praktički gutajući i u potpunosti obuzimajući jedan drugoga. Iako izgaram pri samoj pomisli da ga bacim na svoj krevet, odlučujem malo produžiti igru. Spustim ruke na njegove bokove i usmjerim nas prema kupaonici. Izluđuje me misao da ću imati njegovo golo tijelo pod tušem.
„Želim se okupati s tobom..."
Prošapćem mu na usne boreći se za dah, a on kimne glavom pokazujući mi da mu se sviđa ideja. Nakon što uđemo u kupaonicu, najvećom mogućom brzinom počnemo trgati odjeću jedan s drugoga bacajući je što dalje od sebe. Iskorištavamo svaku priliku da spojimo usne razodjevajući se, a pogled mi ostane prikovan na njegovim izraženim mišićima što mi potvrdi misao da je i nevjerojatno zgodan, osim što je lijep. Osjetim određenu dozu samozadovoljstva kada shvatim da on jednako zapanjeno promatra i mene. Razmijenimo osmijeh i značajni pogled pun žudnje i strasti te ga ja uvučem za sobom u veliku staklenu tuš kabinu. Mislim da su je i pravili u svrhu ovakvih stvari.
YOU ARE READING
DO POSLJEDNJEG METKA
ActionDo posljednjeg metka (2020.) Njihova ljubav traje sve do posljednjeg ispaljenog metka. Akcijska i kriminalistička gej priča za sve ljubitelje lude vožnje, romanse i smijeha. |mature content|