Ölümcül

116 11 0
                                    

Victor a balo günü olan sınavı anlattım. Mor taşa nasıl geldiğimi, Normanın bir şey saklarmış gibi bir tepki verdiği de dahil. Ona az önce olanları da anlatmak için ağzımı açtım ama daha ona yıkım büyücüsü olduğumu söylemek istemiyordum. Henüz.

Victor norman ın endişeli göründüğünü söylediğimde durdu. Şaşırmıştı. Mor taşa geliceğimi zaten biliyor gibiydi.

"Sevgili Alyx'm sınav hiç önemli değil. Hiç gücün olmasa bile seni severdim. Yani böyle şeyler için endişelenme."

Alnıma küçük bir öpücük bıraktı.

Canayakın ve şevkatli yüz ifadesine bakmaya çok alışmıştım ama yataktan kalkmıştı. Ağzını açıp bana veda etmesine izin vermeden onu tüm gücümle yanıma çektim. Amacım yatağa tekrar oturmasını sağlamaktı. Ama yerinden bile kıpırdamadı. Sanki oraya çivilenmiş gibiydi. Kıyafetlerinden asılan benim ağırlığım hiç mi hiç etkili görünmüyordu.

Victor yüzüme şaşkınlıkla baktı ve hala onu çekiştirmekte olan benim yanıma oturdu. Oturduktan sonra bile kıpırdamaya devam etmesi can sıkıcıydı cidden. Ona artık durması için hafifçe yanağına dokundum.

"Üzgünüm. Alyx sadece çok sevimli olduğunu düşünüyordum." O ışıltılı gülümsemelerinden birini kalbime fırlattı.

Victor gittiğinde sonunda yalnız zaman geçirebilirim diye düşündüm. Bir kitap alıp okumaya başladım sonuna gelmeden uyuyakalmışım.

O sırada büyücü kulesinde sıradışı bir olay yaşanıyordu. İmparator daha önce hiç bir asilin ayak basmadığı kuleye gelmişti. Yanınada sadece bir koruma alarak hemde. 

Baş büyücü ve imparator kulenin en görkemli odasında- sarayın en sade odasına benziyordu- hararetli bir konuşmaya dalmıştü.

Oraya sadece benim iznim olmadan Alyx e sınav yapıldığı için gitmiştim. Onları bundan dolayı azarlıycaktim ama ikinci bir sınavda mı yapmışlradı.

Victor baş büyücünün verdeiği Alyx hakkındaki raporu okurken kaslarını çatmıştı.

Yıkım büyücüsü demek benim sevgili Alyx m . Devasa bir büyü gücü olduğu açıktı ama tanımlanamaz bir büyü gücü var. En fazla büyü soğuran  mor taş çatlamış. Ve aurası siyah. Bunlar hakkında ne düşünmeliyim Ve neden Alyx bana sadece bir sınavdan bahsetti?

Baş büyücü ise keyifle imparatoru izliyordu. Onun kendisiyle konuşmaya geleceğini bekliyordu ama kuleye gelmesi şaşırtıcı olmuştu. Yinede kendini tatmin olmuş hissetmekten alıkoyamadı kulenin onlara yaptığı onca şeyden sonra imparator bir kere bile buraya gelmemiş yada minnet göstermemişti. Büyü yasak olan krallığa büyüyü yasallaştırdığı için Norman Victor a sempati duyuyordu ama sadece o kadar.

"Bundan sonra Alyx e benim iznim olmadan yaklaşılmayacak. Kulenin tanrıçanın kaçırılması girişiminde de parmağının olduğunu gösteren kanıtlarımız var. Eğer tekrar bu tarz bir olay olursa imparatorluk kulenin isyan çıkartmaya çalıştığını varsayıcak sonrasını da anlatmaya gerek yok sanırım?"

Norman en yapay gülümsemesiyle konuşmaya başladı.

" Sizi çok iyi anlıyorum ama endişelerimi açmama izin verin. Tanrıçanın büyü gücü çok fazla kendine zarar vericek kadar hemde ayrıca ....."

Bu hoşuma gitmemişti ama konuşmaya istekli değil gibiydi "Devam et." dedim

"Tanrıçanın dünyadan büyü emdiğini düşünüyorum onunla ilk karşılaşmam ve son karşaşmam arasındaki büyü gücü farkı muazzamdı. Sadece üç haftada mor seviye olucak kadar büyü emmiş. Bunda bir sorun olmadığını düşünebilirsiniz ama bu onu yavaşça öldürür. Sonuçta bir insan vücuduna sahip eğer büyü emmeyi bırakmazsa o taşlara olanların aynısı olucak alabildiği en fazla miktarı alıcak ve sonra...." Norman kaşlarını çattı. " Bu yüzden kuleden büyü kullanımını öğrenmesi gerek. Oldukça basit temel şeylerde olur sadece büyü alımını kontrol edebilmek kadar."

Alyx m ölebilir miydi?! Bu sabah o kadar tatlı olmasına rağmen. Yaşam doluydu daha. Bu imkansızdı. Hem baş büyücü yalan söylemesiyle bilinirdi. Ama ya gerçekse? Böyle bir risk almak istemiyorum. 

Mecburen Alyx in ders almasını kabul ettim. Haftada beş gün her gün iki saat kule de çalışma kararına vardık. Baş büyücünün bu kadar keyifli olması hoşuma gitmemişti. Ama Alyx içinse elimden gelen bir şey yoktu.

Yarın sabah Lucas ı gönderip Alyx i haberdar etmleydim. Şimdiden başım ağrımaya başlamıştı.



IleoneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin