@minnos69 ve @nuryaae ithaf edillen bu uzuun bölümden keyif alırsınız umarım
&& && &&&
Simge onun kendisine yaklaşan dudaklardaki zafer gülüşünü son anda fark etmişti. Onun kendisine öpecek oluşuna verebildiği tek tepki, tüm bedenini titreten heyecan olmuştu.
Saniyeler içerisinde gerçekleşen, onun teyzesi ve eniştesi hakkında anlattığı komik hikayeye gülerken bir anda kolluyla belinden sarıp onu kendine çekmiş, diğer eliyle ensesinden kavradığı gibi hakimiyeti altına almıştı. Ömrünün en uzun iki saniyesinde onun gözlerinde tutkuyla alev alan kıvılcımı, dudağının bir kenarının kıvrımda az sonra kazanacağı zaferin farkında olan birinin hissedeceği tatminin yansımasını görmüş, tepki veremeden şaşkınlıkla kalakalmıştı.
Yaman dudaklarını Simgenin dudaklarına bastırdığında nazikti. Başparmağı yanağını hafifçe okşarken dudaklarıyla da dudaklarını okşuyor ve onun tepki vermesi için alt dudağını dili ile hafifçe yalayarak onu kışkırtıyordu.
Simge için direnmek neredeyse imkansızdı. Ağzının üzerinde dolanan dudaklar aklını başından alarak şuurunu kaybetmesine neden oluyor, sırtında onu saran kolu ile onu göğsüne yaslayarak üzerlerinde ki giysilere rağmen sanki çıplak teninin sıcaklığına dokunmuşçasına yakıyordu.
Ensesinden boynuna doladığı parmakları ile onun sıkıca tutarken aynı anda yanağının üzerinde kadifemsi okşayışları ile parmak uçlarından tenine akan, oradan tüm vücuduna yayılan o tahrik edici his, yıllardır varlığını unuttuğu kadınlığını ateşe veriyordu.
Nazik ama yok edici bir öpücüktü. Tatlı, yumuşak ve sabırlı ve bir o kadar ateşli vaatler sunuyordu. Dudaklarının üzerinde gezen dudakları zevk vermek için uğraşıyor, ulaşmak istediği ağzın içine doğru yavaş yavaş yolunu açıyordu. Diliyle bıraktığı ıslak izler tenini yakarken alabildiği kesik nefeslerde Yamanın kokusunu ciğerlerinde hissediyordu. Bedeni hissettiği heyecan ve zevke ondan çok daha önce adapte olmuş ve titremeye başlamıştı.
Simge onu daha fazla hissedebilmek ve bu öopücüğe karşılık vermek için dudaklarını daha fazla araladığında bunu fark eden Yamanın gırtlağından, bir fatihin zafer nidası gibi bir ses yükseldi. Dilini aralanan ağzının için sokarken onu daha çok kendine çekti ve az önceki nezaketini bir kenara bırakarak daha da tutkuyla öpmeye başladı..
Duyabildikleri tek ses birbirlerinin nefesleri ve yükselen kalp atışlarının kulaklarındaki uğultusuydu. Simge, Yamanın göğsünün üzerinde duran avuçlarını yaslayarak destek aldığında, avuç içlerinde onun yükselen kalp atışlarının güçlü atışını hissediyordu.
Aklına gelen şeyle birden gözleri açıldı ve avuçlarının altındaki göğsü iterek öpüşmeye son verdi.
Aldığı derin nefeslerle kendine gelmeye çalışırken bir yandan ona kızıyordu;
''Sen delirdin mi? Yeniden kriz mi geçirmek istiyorsun? ''
Yaman halinden memnun gülümsemeyle az önce parmakları ile okşadığı yüze uzandı. Yüzüne düşen tutama parmağını dolamak istediği anda Simge elinin tersiyle elini uzaklaştırdı ve;
''Yaman!! Sana söylüyorum ama sen hala..''
Yaman ona bakmaya devam ederek derin bir nefes aldı ve konuşmak üzere olan dudakları susturmak için az önce sanki elini uzaklaştırmamış gibi usulca uzanıp dudaklarının üzerine parmaklarıyla bastırdı.
''Şşş... Bırak bu anın keyfini yaşayalım''
Parmaklarının altından hareket eden dudaklar ''Ama sen..'' dediği anda hafifçe bastırdı parmaklarını ve devam etti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Bedeli
RomansaSimge, tutkuyla bağlı olduğu Yaman'ı evliliğe ikna etmek için akıl almaz bir plan yapar. Ondan gizli doğum kontrol ilacı almayı bırakır ve gerisi doğanın kendi akışına bırakır. Planın en önemli kısmı gerçekleşir ve hamile kalır. Mutlulukla kendini...