Meydan Okuma Kokusu

3.9K 358 202
                                    

Satır arası yorumlarınızı bekliyoruz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Satır arası yorumlarınızı bekliyoruz!

- Lalisa -

"Hadi ama Lalisa, sende gelmelisin!" Rose yerinde zıplayarak bana ısrar ettiğinde omuz silkip defterlerimi çantama doldurmaya devam ettim.

Rose'a ders çalışmaya gelmiştik ancak, Jisoo'nun attığı parti teklifi sağ olsun tüm ders ortamımızın içine etmiş, bir anda Rose ve Jennie'nin içinden bir parti kızı çıkmıştı ve yarım saattir ısrar ediyorlardı.

Aslında partileri sevmeyen biri değildim, neşe dolu olduğum zaman diliminde partiden partiye gittiğim bile oluyordu. Arkadaş çevrem genişti ve bunu olgun düşünmeme yoruyordum. Çünkü çoğu arkadaşım bana içini dökmeyi seviyordu.

Tanrım bazen çekilmez oluyordu!

"Hey! Yoksa Namjoon'un arkadaş grubu olacağı için mi gelmiyorsun?"

Jisoo yerinden kalkıp öne atıldığında kaşlarımı çatıp, omuzlarımı düşürdüm.  Bazen çok zorluyorlardı.

"Namjoon'dan değil, Jungkook ve aptal cümlelerinden dolayı gelmek istemiyorum." itirafım üzerine Rose bıyık altı gülmeye başlamıştı. Kesinlikle bana acımıyorlardı! Arkadaşlarım bile kötülüğümü düşünüyordu!

"Yaah! Jungkook gelse seni mi görecek? Çocuk nerede bayat kaşar var oraya gidiyor zaten. Neden kendini onun gözünde büyütüyorsun ki?" Jennie bana kısık gözlerle baktığında, dudaklarımı büzerek onlara baktım. Sanırım abartıyordum, büyük ihtimalle varlığımı dahi unutmuştu çünkü onun gibiler daha çok gülücük atanlara giderdi.

"Peki o zaman, Rose bana kıyafet ver." Rose ellerini birbirine çarparak dolabının kapağını açıp  bir kaç parça çıkarmaya başladığında bende çantamı Rose'un çantasını attığı köşeye attım.

"Rahatsız olmana gerek yok, unutmuştur. Zaten pek onun tipi değilsin."

Jennie'nin sözlerine karşı kaşlarımı çatarak ona baktım. Beni kışkırtıp, aklıma saçma şeyler gelmesi için uğraşıyordu. Dudağındaki o masum olmayan sırıtmadan belliydi.

"Kapa çeneni Jen."

___

"Ah çok güzel kıçın var Lali!" Rose popoma vurup yürümeye devam ettiğinde yaptığı harekete göz devirdim.

Üzerime giymek zorunda kaldığım şort yüzünden kızlardan defalarca tacize uğraşmıştım. Partiye gelene kadar popomu elleyip durmuşlardı. Yani o kadar kısa da değildi şort, sadece içimden siyah şort giymemiştim ve belime taktığım kemer yüzünden belimin inceliği fazlaca çıkmıştı. Ve sarımı bu aptal arkadaşlarımı kışkırtmaya yetiyordu.

"Popomu ellemeyi kesin! Resmen parmaklarınızı tenimde hisseder oldum!"

Sözlerime karşılık üçü de güldüğünde fazla bir tepki veremeden Taehyung ve Namjoon'un  kendi özel dairelerinde verdiği parti yerine ulaşmıştık.

Joke's On You | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin