Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin!
- Lalisa -
"Bana meydan mı okudun?" gözlerimi iri iri açıp, şaşkınca ona baktım bu şaşkınlığım altında hiç masum şeyler yatmıyordu ve o beni tanımadığı için bunun farkında değildi.
"Bilmem öyle mi yaptım?" bakışlarındaki soğukluğu öyle hissetmiştim ki sanki az önce bana sırnaşan aptal yoktu da yerine saldırmayı bekleyen bir yılan duruyordu.
Ellerimi göğsüne koyup ittim ancak pek işe yaramamıştı.
"Bana bak seni öyle pis rezil ederim ki, yavşaklık yapacak kız bulamazsın! Şimdi çekil yoksa o güzel burnunun şeklini bozmak zorunda kalacağım."
Bi' tıs sesi çıkarmamıştım.
"Sana musallat olacağım." bir an ani bir sinirle onu ittirip bağırmaya başladığımda sanırım boşluğuna gelmişti az önce tüm ağırlığımı verdiğim elleri tezgahtan ayrılmıştı.
"Ya! Bir siktir gi--"
Belime dolanan el beni kendisine çekmesine ve dudaklarını benimkilere yapıştırmasına neden olmuştu. Öpmek derdinde değildi sadece uyarmak amaçlı çekmiş gibiydi ama o kimdi ki?!
Dudağım arasında olan eti dişlerimin arasına alıp sertçe ısırdım. Acı bir inleme ile geri çekildiğin sadece kafasını geri çekmişti ve süre zarfında bize bakan insanlar gözüme ilişti. Rezil olmuştum!
"Beni ısırdın mı?!"
Elini dudağına götürüp geri çekerek parmağındaki kana baktı.
"İnanamıyorum! Lanet olsun acıyor!"
Belimdeki elini ittirip geriye doğru bir adım attım ve ardından arkamı döndüm fakat dönmem ile buraya gelene kadar arkadaşlarımın rahat bırakmadığı popoma bir şaplak yedim.
Olduğum yere kitlendim bir süre yumruğumu sıkıp bir süre derin derin nefes aldım ardından burada daha fazla durmanın ikimiz açısından da kötü olabileceğini düşünüp hızla önce mutfağı, ardından da evi terk ettim.
Yanıma çanta almadığım için mutluydum.
___
"Beni takip etmeyi kes!" iki adım arkamda beni sözleri ile bunaltıp bu yetmezmiş gibi takip eden Jungkook'a bilmem kaçıncı bağırışımdı bilmiyorum ama peşimi bırakmamıştı.
Hala peşimde 'Dudağımı patlatmanın hesabını vereceksin!' diye tehditler savuruyordu.
"Ne! Hayır bunun bedelini ödeyeceksin!" arkamdan bağırıp sokağı inletti.
"Bağırmayı bırak ve beni takip etme!" dedim onun aksine kısık bir tonda çünkü evime yaklaşmıştık ve o aptalın evimin konumunu öğrenmesini istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You | Liskook
FanficLalisa sarhoşluğun verdiği aptallıkla, bir numara işletip ona sarkıntılık yapar; lakin kendini gizlemeden araması sonucu başına işler açılır. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook #1 Lisa 09.08.24 #1 Lalisamanoban 21.11.21 #2 Lalisa 09.08.24 #2 Jeonj...