- Lalisa -
"Bugün bir triplenme seziyorum bu ikilinin arasında."
Taehyung, Jungkook ve beni işaret ettiğinde, zoraki bir gülümseme takındım. "Bir arkadaş olarak devam etmeye..."
"Arkadaş falan değiliz."
Jungkook yüzüme bile bakmadan lafımı kestiğinde, sesi dün haricinde hiç duymadığım kadar sertti. Masadaki herkes onun bu tavırlarına kaşlarını çatıp, şaşırırken hiçbir şey diyemeden sadece gözlerimi kaçıyordum.
"O ne demek şimdi?"
"Bitirdik, demek."
Ben düşünürken bile üzülürken, onun bu kadar açık sözlü ve kaba davranmasına ister istemez kırılıyordum. Daha önce hiç böyle olduğunu görmemiştim, lakayıt tavırları üzerine yapışmış gibiydi ve şimdi bir anda bana yabancılaşması, çok farklıydı. Kendi arkadaşlarının yüz ifadesine bakılırsa onlar da bu duruma alışkın gibi değildi.
"Bitiremezsiniz! Bu şerefsiz sizin yüzünüzden bizden ne kadar para yedi haberin var mı?"
Jen parmağıyla Jimin'i işaret ettiğinde, alayla gülümsedi "Girmeseydin o zaman iddiaya falan."
Tam ağzını açıp, cevap vereceği sırada Yoongi araya girip, ikisini de susturmuştu. Gözleri, Jungkook ve benim aramda mekik dokurken emin olmayan, tedirgin bir gülümsemeyle güldü.
"Siz Jimin'le iddiaya girdiniz de, bize şaka falan mı yapıyorsunuz?"
Jungkook'u izliyordum, kollarını birbirine bağlayıp, arkasına yaslanmıştı. Yüzünde memnuniyetsiz bir sima vardı. Hiçbir şey söylemediğinde, ciddi olduğunu anlamış olacak ki, yüzü anında ciddileşti.
"Nasıl lan? Çok mutluydunuz hani?"
"Niye ayrıldınız ki?"
Jungkook masadan kalkacağı sırada yanında oturan Taehyung onu omzumdan tutup tekrar oturtmuştu.
"Aldatıldın mı?"
"Hayır."
"Biri mi ayırdı?"
"Hayır."
"Kavga mı ettiniz?"
"Bi' kes sesini." Yoongi, Jimin'e sert bir bakış atarken, omuz silkmiş ve "Merak ediyorum suç mu?" diyerek gözlerini devirmişti. "Git anana yarını neden karnında bırakmış diye sor."
"Başladı yine atar makinesi." Jennie bıkkınlıkla söylenirken, Yoongi manalı bakışlarını bu sefer de onun üzerine dikmişti.
"Ya onu bunu geçin de, sahi niye ayrıldınız ki? Çok güzeldiniz?"
Jungkook, Hoseok'un konuşmasının üzerine, masanın öbür ucundan bana bakmaya başladı, tek elini çenesinin altına koyup, "Bilmem, niye ayrıldık?" diye mırıldandığında, bakışları bomboştu. Aptalca da olsa önceki hâllerini kesinlikle tercih ederdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You | Liskook
FanfictionLalisa sarhoşluğun verdiği aptallıkla, bir numara işletip ona sarkıntılık yapar; lakin kendini gizlemeden araması sonucu başına işler açılır. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook #1 Lisa 09.08.24 #1 Lalisamanoban 21.11.21 #2 Lalisa 09.08.24 #2 Jeonj...