- Lalisa -
"Jungkook rahat dur!"
"Ya çok huylandırıyor elimde değil gıdıklanıyorum!" Kaşlarımı çatarak geri çekildiğimde, gülmekten kısılmış gözleri karşılamıştı beni.
"Kolaysa sen yap!"
"Sanırım bu daha iyi olacak." Dengemi sağladığım tek bacağımı da eliyle çekerek kucağına düşmemi sağladığında afallayarak suratına dikmiştim gözlerimi.
"Şekeri alınmış çocuk gibi bakma bana. Bu fikri atan sendin." Ellerini belime yerleştirip beni kucağına daha çok çektiğinde içime can sıkıcı bir duygu yerleşmişti.
Tamam pekala daha önce birkaç kez öpüştüm ama hiçbirinde birinin kucağında oturmuyordum. Bu yüzden bu yakınlaşma alışık olduğum tarzda değildi. Yanlış bir şey yapıyormuşum gibi hissettiriyordu.
Saçımı geriye atıp boynumu açıkta bıraktıktan sonra derin bir nefes bırakıp Jungkook'un birazdan yapacaklarını beklemiştim.
Nefesi boynuma değdiğinde, içimde başlayan titremeye engel olamadım. Göğsümden tüm vücuduma yayılmıştı.
Dudakları önce benim dudaklarıma, ardından çenemin altında doğru öpücükler bıraktı. Boynumda resim çizercesine tutkuyla hareket ederken gözlerim bilinçsizce kapanmıştı, parmaklarım onun yakasına doğru tırmanarak ensesindeki saçların arasından geçti ve çekiştirdi.
Elleri belimi daha çok kavrarken, dişlerini hissetmemle ağzımdan küçük bir inleme kaçmıştı. Dili kıyafetimin açık bıraktığı köprücük kemiklerime doğru ıslak bir yol çizdi. Başlarda dudakları kadar yumuşak ve nazik öpücükler bırakıyordu ama şimdi etimi ön dişlerinin arasına sıkıştırmıştı.
Kafasının arkasındaki saçları tekrar çekiştirerek fark etmeden kalçamı ona doğru ittirdim, ani ve beklenmedik bir hızla sırtım yatağa çarparken bacaklarım Jungkook'un beline dolanmıştı. Kalbim öylesine şiddetli atmaya başlamıştı ki, kulaklarımda uğultular yaratıyordu. Boynuna sardığım kollarımı çözerek kafamın iki yanına bastırırken, elleri bileklerimi bırakıp, avuçlarımın üzerinde aheste aheste kaydı ve parmaklarımızı birbirine kenetledi.
Bu hareketi sanki beni savunmasız bırakıyormuş gibi hissettim, birkaç defa ellerimi kurtarmaya yeltenmiş ama o her seferinde inatla yatağa bastırmaya devam etmişti. Öyle de oldu, neredeyse kanama derecesine getirdiğim dudaklarımı dişlemeyi bırakarak, ağzımın içinde tuttuğum inlemelerin havaya karışmasına izin verdim. Bu onun gülümsemesine neden oldu, dudakları gerildi ve kıkırdadığın da çıkan kaynar nefesi nemli boynumu yalayıp geçti.
Isırdığı yerlerin üzerine öpücükler bırakarak tekrar dudaklarıma doğru çıktı. Elleri tedirgince kalçalarıma doğru uzanırken, kalbimin göğüs kafesimi parçalayıp, oradan fırlamasına az kalmıştı. Beni kendine iyice bastırmadan önce dudakları benimkilerin üzerini örttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You | Liskook
FanfictionLalisa sarhoşluğun verdiği aptallıkla, bir numara işletip ona sarkıntılık yapar; lakin kendini gizlemeden araması sonucu başına işler açılır. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook #1 Lisa 09.08.24 #1 Lalisamanoban 21.11.21 #2 Lalisa 09.08.24 #2 Jeonj...