- Rose -
Onlar kapıya doğru ilerlerken hızla yerimden kalkıp, peşlerinden gittim. Kapıdan çıkacağım sırada koluma yapışan eller yüzünden ters yöne sürüklenmeye başlamıştım. "Sevgilini bırakıp nereye gidiyorsun? Gir kabine daha fotoğraf faslı var."
Jaehyun'un söylediği söyle gözlerimi devirip kolumdaki elini ittirmeyi denedim.
"Fotoğraf falan istemiyorum, çek ellerini!"
Öfkeyle ayaklarımı yere vurduğumda umursamadan devam etti. "Sen laftan anlamıyor musun? Siktir git başımdan!"
Bağırıp, çırpınırken Jaehyun cevap verme zahmetine bile girmeyip beni kabinin içine itti "Sahip çık sevgiline." ardından hemen kırmızı perdeyi ardımdan örttü.
Şaşkınlıkla başımı göğsüne çarptığım kişinin yüzüne kaldırdım, her kim ise parfümünün kokusu kabinin içerisine yayılmıştı. Elleri ceplerinde sırıtıyor ve hiç geri çekilmeden burnumun dibinde duruyordu.
Jimin?
- Jungkook -
"Sadece beleş yemek ve Bayan Mi Cha'nın harika aşçılığı için geliyorum. Başka bir sebep yok." Jimin kapının girişinden girmesi ile bana söylenmelerine göz devirip açık kalan kapıyı kapattım.
Annem, Jimin'nin sözlerine kibarca gülümseyerek içeri geçmemiz için salonu işaret etti. Sofrayı çoktan hazırlamış bizi bekliyordu.
Jimin üzerindeki ağırlıktan dolayı zincirli deri ceketi çıkarıp askılığa asarak peşimden gelmişti. Ceketini çıkarsa da üzerinde hala gümüş takılar ve zincirler vardı. Ve şu bir gerçekti üzerindeki 'Rock N Roll' yazan tişörtü, deri dar pantolonu ve gümüş detaylı botlar onu acayip havalı gösteriyordu. Benim tarzımın dışında giyiniyordu ama sırf tarzına düşen destelerce kız vardı.
"Bayan Mi Cha, bence elinizin lezzetin değerlendirip, yemekle ilgili TV programlarına başvurmalısınız." Jimin klasik olarak anneme sulanır bir eda ile iltifatlar savurmaya başladığında göz devirip sandalyemde dikleştim.
Dışarıda dolaşıyorduk çünkü dersimiz yoktu ve annem bizi aramış, Jimin ve beni, öğlen yemeği yememiz için eve çağırmıştı. Yanımdaki obur ise anında teklifi kabul edip, eve gelmek için ısrar etmişti. Şimdi ise Jimin ile birlikte masaya otururken birkaç dakikaya burada olacağını söyleyen babamı bekliyorduk ki kısa bir süre sonra babamda gelmiş ve yemeğe koyulmuştuk.
Aslında okul hakkında falan konuşuruz diye düşünmüştüm ancak sofra Jimin'nin yemekleri boğazına tıkarcasına yediği için sessiz geçmiş, bu yüzden sohbeti yemekten sonraya ertelemiştik. Ve bu sırada ben doğru düzgün annemin yaptığı tatlıdan yiyememiştim. Senkronize bir şekilde yorgunca kendimizi koltuklara bıraktığımızda Jimin memnuniyetsizce söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You | Liskook
FanficLalisa sarhoşluğun verdiği aptallıkla, bir numara işletip ona sarkıntılık yapar; lakin kendini gizlemeden araması sonucu başına işler açılır. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook #1 Lisa 09.08.24 #1 Lalisamanoban 21.11.21 #2 Lalisa 09.08.24 #2 Jeonj...