Yazarlar Notu

2.2K 143 62
                                    

- Hikayeyi bitirdiğiniz tarih?

-Mra

Bu hikayeyi kurguladığımız günü çok iyi hatırlıyorum, ciddiyetsiz bir şekilde bir olay düşündük sonrasında ise birkaç olay daha düşünerek eklemeler ile bir bütün haline getirdik. Bu bizim ilk beraber yazdığımız kurgu ve şahsi düşüncelerimde bu kadar başarıya ulaşacağımızı hiç düşünmemiştim.

Aslına bakacak olursak bi' ara hikayeyi yarıda bırakacağımızı düşündüm ama hey! Şu an yazar notunu yazıyorum! Niye biran çok fantastik bir şeymiş gibi geldi.

Fakat çok hızlı yüz takipçi olduk ve hikaye güzel oy ve yorum aldı. Bu birlikte yazma olayı bana biraz daha kolay geldi. Bu yüzden bir kurgu daha yayımlamayı planlıyoruz. 

Bunların dışında... diyecek bir şey bulamıyorum, umarım beğenilen bir hikaye olur. 

Desteğiniz için minnettarım!

-Mari

Aslında çok uzun süredir, aklımızda ortak hesap açmak gibi bir fikir vardı. Sonunda açtığımızda, o kadar heyecanlı ve hevesliydik ki, saatlerce burada yazacağımız kurgular hakkında konuşuyorduk. Ama bu satırları yazmaya başlamadan önce bize vereceğiniz değeri düşünmemiştik. "Kaç bölüm olsun? 30-35 olsun gelen geçen okur işte" havasındaydık. Amacımız en başından beri eğlenmekti.

Ama bu hikayenin ilk bölümünü yazarken ki saf heyecanım, hâlâ aklımda. Bu bizim birlikte bitirdiğimiz ilk, benim ise daha ikinci kurgum. Şimdi 10k olduk ve daha fazlası da olacağımıza eminim😏

Maira biraz daha alışkın ama ben, 'tamamlandı' olarak işaretlediğim her kurgumda garip bir hüzne boğuluyorum. Ama Mari Oppanız der ki: Biri biterse, diğeri başlar.

Her zaman burada olup, bölüm bekleyen ve bize destek olan okuyucularımız; hatta benim, "X acaba bölümü okudu mu? Neden yorum atmamış. G bildirimi kaçırdı galiba" diye düşündüğüm kişiler vardı. Gerçekten teşekkür ederiz💜 Umarım bundan sonra da bizimle devam edersiniz, çünkü bizim sizinle biriktirmek istediğimiz çok fazla an var.

Maira'nın dediği gibi, yakın zamanda başka bir kurgu daha yayımlamayı planlıyoruz. Diğer hikayemizin yorumlarında buluşmak üzere hoşça kalın!

~ ~

Kendi profillerimizde yayımladığımız hayran kurgulara da şans verebilirsiniz! Bizi kişisel hesaplarımızdan da takip ederek çok mutlu edersiniz!

MairaRAN & Dark_Marine

MairaRAN & Dark_Marine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Joke's On You | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin