Süper Kahraman

3K 293 188
                                    

- Lalisa -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Lalisa -

"Bugün Kai ile hiç konuştun mu?"

Jennie, Rose'nin sorusu üzerine üzgünce başını olumsuz anlamda salladı. Uzun süredir Futbol takımındaki Jongin'den hoşlanıyordu. Hoşlanmaktan kastım ideal tipi olduğu için ilgi duyuyor gibi bir şey. Tabi ben Jen'in duygularına inanmıyordum. O genel olarak birilerinden hoşlandığını zanneder, çıkmaya başlar ve elde edince gerçekten sevmediğinin farkına varırdı.

Sadece Jongin biraz nazlı çıkmıştı ve kaçan tiplerdendi.

"Bence yüz vermiyorsa bırak peşini, ona ihtiyacın yok."

Meyve suyumu yudumlarken Rose göz devirdi. "Kutsal rahibe, ilişkilerde tavsiye verirken." Kaşlarımı çatarak bakışlarımı ona diktim. Bazenleri kırılgan oluyordum ve tam o zamanlardan birindeyken benimle böyle dalga geçmeleri beni üzüyordu...

"Daha önce sevgilim oldu." deyi verdim, kendimi savunmaya çalışırken.

"Evet, sana lezbiyen demesinler diye bir iki kişiyi kullanıp atmıştın." Rose, Jennie'nin eline çak yaptığında tüm eğlencem gitmişti. Jisoo da onlardan gaza gelmiş olacaktı ki, geri kalmamak amaçlı hemen lafa atlamıştı. "Sahi sen onlara ne dedin? 'Üzgünüm ama senden gerçekten hoşlanmıyorum, mümkünse adımı temiz tutmak için çıkıyormuş gibi yapalım mı?"

Sonda sesini incelterek kurduğu cümle tüm sinirlerimi ayağa kaldırmıştı. Onların gözünde sadece okul itibarını korumaya çalışan kibirli bir kızdım.

Yerimden kalkıp koridorlardan birine çıkıp ilerlemeye başlamıştım ki çok geçmeden belimi fazla yabancı olmayan kol kavradı.

"Bebeğim?"

Dudaklarımı büzüp cevap vermeden ilerlemeye başladığımızda saçlarıma biraz olsun moralimi düzeltecek masum bir öpücük kondurdu. Onu arkadaş gibi görerek olaya baktığımda şu an ki en yakın dört kız arkadaşımdan daha iyi bir arkadaştı.

Moralimin bozuk olduğunu anlayınca kısık sesle "İyi misin?" diye sordu. Başımı sallarken bir yandan da koridorda ilerliyorduk. Arada bir kaç bakış bize dönse de, okuldakilerin tek derdi kim kim ile sevgili olmadığı için kimse rahatsız etmemişti.

"Kabul et, o an içinden gelmemi istedin ve ben süper kahraman gibi yetiştim."

Sessizce güldüğümde elini belime koyarak beni kendine yanaştırdı. "Bence tek kârlı olan kişi ben değilim. Arkadaşların sana da çekilmez muamelesi yapıyor."

Omuz silkip yan bir gülüş ile konuştum. "Aslına herkese bok yemek düşüyor, birileri ile çıkıp yatmak gibi bir zorunluluğum yok."

Çantamın kolu ile oynayıp duruyordum. Jungkook bize çok yakın bir sırada dediklerimizi dinlemiş ama tam zamanında yardımıma yetişmişti. "Kafeteryaya inelim mi?" Teklifimi asansörü işaret ederek kabul etti.

Joke's On You | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin