- Lalisa -
Güzel bir sabaha uyanmıştım. Yani her şey çok güzeldi, sıcak bir duş almıştım üzerime rahat bir kaç parça geçirmiş ve ıslak saçlarıma krem sürmüştüm. Kısaca kendime vakit ayırmıştım. Annem kahvaltı hazırlanmıştı ve kokusu odama kadar geliyordu. Her zaman sabah kahvaltısı etmezdim ama bu gün patates kızartması kokuyordu ve ben patates kızartmasına bayılırdım.
Yatağıma oturup az önce büyük bir uğraş ile seçtiğim limon desenli uğurlu çoraplarımdan birini ayağıma geçirdikten sonra hızla diğerini geçirmiştim. Odamın içerisinde bir kaç tur atıp bıraktığım kolye ve bileklik bir kaçını alıp taktım.
Ardından odamdan çıkmak için hazırlandığımda camıma atılan bir kaç minik taşın tıkırtısı ile camıma döndüm. Jennie mi gelmişti? İyide neden cama taş atsın?
Bir kaç adımda camımın önüne ulaştığımda o nefret duymaya başladığım sesi işittim.
"Lalisa? Sarkıt saçlarını bebeğim!" camımı sertçe açıp evimin önünde aptal aptal sırıtan bir adet Jungkook'a baktım. Bunun burada ne işi vardı? Neden geliyordu! Annem görse ne diyecektim?
Camımı hızlı bir hareketle hırçınca açtım ve ona kaşlarımı çatarak kötü bir bakış yolladım.
"Senin burada ne işin var!?"
Sert çıkışıma kafasını yana atarak gülücük ile cevaplamıştı aptal... Umarım annem fark etmeden gitmesini sağlardım.
"Orada dur hiçbir yere ayrılma! beni bekle sadece." baş parmağımı çocuk azarlar gibi kaldırıp onu uyardığımda dudaklarını büzüp, öpücük yollamıştı.
Aptal...
Camımın açık kalmasını umursamayarak aşağı doğru koşturduğum da ben daha merdivenlerin başındayken çalan kapı ile vücuduma bir ürperme girmişti. O salağın ne yapacağı belli değildi. Anneme saçma şeyler söyleyebilirdi.
"Lalisa! Kızım arkadaşın gelmiş." Annemin sakince seslenişi karşısında daha fazla zaman kaybetmeden hole girdiğimde annemin yüz ifadesi gayet normaldi. Bu da demek oluyordu ki henüz hiçbir salaklık yapmamıştı.
Yani BamBam'a nasıl davranıyorsam ona da öyle davranırsam şüphelenmez ve hesap sormazdı.
Bu yüzden hızla rolüme büründüm ve yüzüme sahte kocaman bir gülücük yerleştirip kollarımı iki yanıma açıp büyük adımlarla ilerledim.
"Kook! Beni almaya mı geldin? Hiç gerek yoktu bro!" şakacı bir üslup ile konuştuğumda annem, Jungkook'un çokta önemli biri olmadığını fark etmişti. Yani yüz ifadesinden onu anlıyordum.
Ama işi sakata atmamak adına kollarımı Jungkook'un boynuna sardım. Sanki o aptal da bunu bekler gibi kollarını belime sarıp beni havalandırdığında kulağına doğru konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You | Liskook
FanficLalisa sarhoşluğun verdiği aptallıkla, bir numara işletip ona sarkıntılık yapar; lakin kendini gizlemeden araması sonucu başına işler açılır. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook #1 Lisa 09.08.24 #1 Lalisamanoban 21.11.21 #2 Lalisa 09.08.24 #2 Jeonj...