Kaybolan Etek

2.6K 244 105
                                    

- Jungkook -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Jungkook -

Ensemde sertçe kavranıp boyumun eğilmesi ve hemen yanımda beliren koç ile dilimin ucuna gelen küfrü geri yollayıp, ona karşı yüzüme tebessüm takınmıştım.

"Bugün çok dalgınsın, hayırdır?" Dudaklarımı büzüp sessizce bir şey yok der gibi bir ifade yolladığımda ensemdeki elini serbest bırakmış ve sonuma odasına ilerleyen takımın arasına doğru ilerlemişti.

Koçu seviyordum, sert ve otoriterdi ama bizim arkadaşımız gibiydi. Derdimiz olduğunda bizi dinler, paraya ihtiyaç duyayım cebimize sıkıştırırdı. Okula ilk geldiğinde onu yadırgayarak, burnu havada olduğunu düşünmüştük, yabancı olması da buna artı ekleyen etkenlerden biriydi. Ancak geldiği yer ve kültürde bu davranışların samimiyetten dolayı normal olduğu söylemişti, biz de artık kafaya atmamıştık. Sonuçta eski koçumuzun aksine şimdi ki koç bizi başarılı bir takım haline getirmişti...

Dalgın değildim sadece kendimi kötü hissediyordum. İçkiye dayanıklı olmadığım halde düşüncesizce içip sarhoş olmuş ve Lalisa'yı incitmiştim. Sabah ki halimizden rahatsız olduğu ortadaydı.

Kötü olan, onun gibi bir arkadaşı kaybetmek istemiyordum. Diğerlerinin aksine benim karakterimi ya da düşüncelerimi eleştirmektense sahipleniyordu.

"Manitin ile mi tartıştın?" Jimin yasak olduğu halde benimle beraber girdiği soyunma odasına gözler direk bize dönmüştü. Sağ olsun ki Jimin hiç normal giyinmeyi seven biri değildi. Üzerinde çivili ceket ve zincirler herkesin onu birkaç saniye süzmesine neden oluyordu.

"Bi' siktir git." Omzuma ne zaman attığını hatırlamadım kolundan kurtuldum dolabıma ilerlerken. Dolabımı açıp içinden okul formamızı çıkarıp uzun, kısa bacaklı ve ince oturmamız için yere çivilenmiş tahtaya oturdum. "LAN ETEK ÇALDIM!"

İçeri aniden dalan Mark ile herkesin bakışı ilk yüzüne sonra altına geçirmiş olduğu ponpon kız eteği ve yaptığı twerk hareketleri herkesi güldürmüştü. Fakat hemen sonra Koç ile ilişen gözleri ile buz kesmiş ve twerk pozisyonunda koça bakmaya devam etmişti.

"Çıkar şunu kimden çaldıysan ver ve sonra odama gel!" Koç sakin ses tonundan ödün vermese de, hepimizin emin olduğu bir şey varsa, odasında Mark'ın içinden geçeceğiydi.

"Hay sıçayım, çok şansızım! Ne güzel çaldığım etek koleksiyonuma ekleyecektim bunu da!"

Göz devirip önüme döndüğümde Jimin'le kısa bir süre gözlerimiz kesişmişti. "Hala cevap vermedin."

Tekrar göz devirdim ve spor ayakkabılarımı çıkardım.

"Bir şey olduğu yok deşme bir şeyleri. Hem sen gidip şu Lalisa'nın senden tiksinen arkadaşına yürüsene."

"Ne! Siktir oradan! Ben mi yürüyormuşum? Hadi oradan. Asıl o bana yürüyor içeme düşecek ama frenliyor kendini."

Jimin'in dikkatini dağıtmak kolaydı.

Joke's On You | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin