Boş Zihin

3K 241 130
                                    

Bölüm içerisinde +18 cinsel içerik barındırıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm içerisinde +18 cinsel içerik barındırıyor. Rahatsız olacakların ve kaldıramayacak kişilerin okumasını önermeyiz.

- Lalisa -

Dudaklarımın arasından dilime doğru yayılan metal tadı, hoyratla öptüğüm dudaklarının üzerinde gülümsememe neden oldu.

Kanayan alt dudağından yumuşak bir öpücükle ayrıldım ve her bir detayını öpmek istercesine, pürüzsüz ve güzel çehresine bir sürü küçük öpücük bıraktım.

Tıpkı geyik gibi büyük ve ihtişamlı olan gözlerini öptüm, dişlerimin arasında heba olup, kızaran küçük dudaklarını öptüm, kalbimi derbeder hâle çeviren gülüşünü öptüm, egzotik güzelliğinin her bir miliminden geçirmek istedim dudaklarımı.

Tek elim ensesindeki yumuşak saçlarını okşuyordu, diğer elim ise çene bitimindeydi.

Alnımı alnına yasladığımda, yerlerimizi değiştirdi ve kucağında oturan bedenim, yatağı boyladı. Ellerini yatağa sabitlemeden önce üzerindeki tişörtünü çıkarıp, yatak başlığına bıraktı ve kalçamın altından kavrayarak ikimizi de yatağın üst köşesine doğru ittirdi.

İhtiyaçla kollarımı boynuna dolayarak kendime çekerken, bir anlığına bu cesareti nereden bulduğumu sormuştum kendime. Lakin daha hiçbir şey düşünemeden güzel dudaklarının tenime değmesiyle her şey dağıldı.

Askılarımı kolayca indirip, çıkarmış, sıkı sıkıya beline doladığım bacaklarım yüzünden belime kadar sıyrılan eteğimin de fermuarını açarak aramızdaki kumaşlardan kurtulmuştu. Hayır. Eşit değildik, ben iç çamaşırlarımlaydım, onun üzerinde hâlâ pantolonu vardı.

Eşit olmalıydık.

Dudaklarının izi, tenimde koyu renklerde çiçekler olarak belirdi, ardından hafif öpücükler ile teker teker tüm çiçeklerinin üzerinden tekrar geçti.

Hızla pantolonunun düğmelerini ve fermuarını açtığımda, afallayarak kıkırdadı. Güldüğünde çıkan kaynar nefesiyle, göğsümden budaklanan heyecanım tüm bedenime kök salmıştı. Neredeyse birbirine yapışan bedenlerimiz sayesinde, yüreğinin altında, hızla çarpan kalbimin düzensiz ritmini hissedebilirdi. İkimizin de titrek nefesleri sürekli buluşuyordu ve bedenimi nefesimden daha çok titreten bir şey varsa, o da bacaklarımın arasındaki sızıydı.

Kendine nasıl hakim olduğu hakkında bir fikrim yoktu ama ben ilk kez cinselliğe bu kadar aç hissediyordum ve onu bu derece arzularken daha fazla sabretmek işkenceydi.

Kendimi olabildiğince ona doğru bastırdığımda, nefesi kesildi. Kalçalarımı sertliğinin üzerinde hareket ettirmeye başladığımda, gözlerim kapanmıştı ama onun halsizleşen sesini işitmiştim.

Geri çekilip pantolonundan kurtuldu ve sırtımdaki kopçamı açtı. Şimdi eşittik.

Kısa sürede aramızda kalan kumaş parçalarından kurtuldu. Ben ilk kez ruhumla beraber karşısında çırılçıplak kaldım, tahmin ettiğim kadarıyla onunda benden hiçbir farkı yoktu. Normalde utanırdım, utanmam gerekirdi ama hayır. Utanacaksam, onunla sevişme fikrini aklımın ucundan bile geçirmezdim.

Joke's On You | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin