Bölüm şarkısı: 5SOS - Thin White Lies
(Medyada var - Kanal Mari oppanızın)- Lalisa -
"Rose sakin olur musun güzelim, neden ağlıyorsun?" Bahçenin ücra bir köşesine yan yana Rose ile oturup saçlarını okşarken bir yandan da neden ağladığını anlamaya çalışıyordum. Tabi hemen Rose'un dizlerinin önüne çökmuş ilgi ile bakan Jimin'i -Bu davranışı benden bir artı aldı- ve sanki zorla tutulan çocuk gibi yüzü asık bir şekilde arkamda oturan Jungkook'u unutmamak gerekiyor.
"Profesör ve birkaç kişi, saçlarımın çok çirkin olduğunu söyledi!" Rose'un hala ağlamaklı çıkan sesini işittiğimde derin bir nefes çektim.
Saçları kötü olmamıştı aslında ama aniden pembe rengi yapmasını da beklenmeyen bir şeydi...
"Çok rahatsız olduysan gene kırmızı yaparsın güzelim?"
Kafamı eğip dizlerinin arasına sakladığı yüzüne bakmaya çalıştığımda, o sanki hissetmiş gibi başını daha fazla gömmüştü. "Yapamam açıcı kullandım, çok yıpranırlar." gittikçe bozulan ses tonu ile hıçkırıkları çoğaldığında ne yapacağımı bilememiştim.
"Ne oluyor?" Kafamı kaldırıp arkamı döndüğümde bize şaşkınca bakan Jennie ile karşılaştım. "Saçları ile dalga geçmişler." Jennie yanımıza gelip hafifçe(!) Jimin'i ittirip onu yerinden yaparken, ellerini Rose'un saçlarına daldırdı.
"Rose bugün saçlarımın önünü pembe boyayalım mı?"
Rose aniden kafasını kaldırıp Jennie'ye baktığında, bir şok darbesi daha yemiştim. Yarım saattir kafasını kaldırması için uğraşan bizi tek bir sözü ile sollamıştı.
"Gerçekten mi?" kızarık ve hala ıslak gözler ile Jen'e bakıyordu ve bize -Jimin ile ben- ortada piç gibi kalmış durumdaydık. Jennie, Rose'ye elini uzatıp ayağa kaldırarak yanımızdan alıp giderken arkalarından baka kalmıştım.
"Bu kadar kolay mıydı?" Jimin hafifçe kendi kendi mırıltısına tanık olduğumda o beni görmese de kafa salladım.
Beklediğimden daha hızlı kendini toplayıp bize dönmüştü, sanırım aklına bir şey gelmişti. "Yenge!" ani bağırışına kısık bir küfür salladım.
"Manitini niye başka topların yanında oturmak için yalnız bırakıyorsun?!"
Garipserce Jimin'e gözlerimi diktiğimde arkamda oturan Jungkook'dan rahatsız olduğuna dair mırıltı duymuştum. Tanrım bu çocuğun tüm arkadaşlarını salak olmak zorun da mı?!
Yerimden kalkıp onların yanlarında uzaklaşmaya çalıştığımda Jimin'in, Jungkook'a saydırmaya başladığı cümlelerden de kaçmıştım. Fakat kaçışım uzun sürmemişti daha birkaç masayı gerimde bırakmışken, koluma bir el sarılmış ve gitmemi engellemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You | Liskook
FanfictionLalisa sarhoşluğun verdiği aptallıkla, bir numara işletip ona sarkıntılık yapar; lakin kendini gizlemeden araması sonucu başına işler açılır. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook #1 Lisa 09.08.24 #1 Lalisamanoban 21.11.21 #2 Lalisa 09.08.24 #2 Jeonj...