- Lalisa -
"Hey! Beni yalnız mı bırakacaksın?! Hadi ama çok kötü bir arkadaşsın!" gözlerimi devirmekten alı koyamazken bir yandan da tırnaklarıma sürdüğüm şeffaf ojeyi tenime taşırmamaya çalışıyordum, pekte başarılı olduğum söylenemezdi.
"Jennie annemin izin vereceğini sanmıyorum, şu sıralarda Jungkook'a kafayı takmış durumda. Geceleri geç uyuyup kapıları kilitliyor." annem uyanmasın diye oldukça sessiz hareketler edip, konuşuyordum.
"İyi o zaman sende çamdan atla. Gece beraber bizim eve döneriz, sabahta erkenden okula gittim dersin annene hiçbir şeycik olmaz."
Jennie'nin aklına saniyeler içerisinde ulaşan plan ile arkadaşımın bir çok kez evden kaçıp partilere gittiği için ustalaşmış olduğunu tekrar hatırlamıştım. Oysa annesi onu ders çalışan iyi bir kız sanıyor.
"Söylesene iki katlı evi camından nasıl atlamamı bekliyorsun?" bu sefer Jennie gözlerini devirdiğinde, gözlerimi kısmadan edemedim. Uyuz şey. "Jungkook ne güne duruyor söyler misin? Hem abartma! Mutfağa in annen görürse su içmeye dersin. Mutfak çamından çıkarsın."
Derin bir nefes çektim, annemin fark edeceğini sanmıyordum, hem bir kerecik evden kaçsam ne olur ki? "İyi peki." sözlerimden bir kaç saniye sonra ekranda Jennie'nin sevinç ile ellerini birbirine vurmasını izledikten sonra bana öpücük atıp hızlı bir şekilde telefon görüşmesini sonlandırmadan konuşmuştu.
"Hadi kapatıyorum, hızlı ol parti başlamış. Jisoo'un Ig hikayesine fotoğraf atmış." ekranın kapanması ile diz üstü bilgisayarı kapatırken, çalışma masamın üzerinde şarjda olan telefonumu alıp Jungkook'un numarasını tuşlamıştım.
"Alo, Lali?" ilk çalışta açılan telefon ile memnunlukla gülümsedim.
"Şey eğer partiye gitmediysen beni alabilir misin diyecektim." dudağımın kenarını ısırırken bir yandan da telefonun diğer ucundan arkada gelen sesleri anlamaya çalışıyordum. Sanırım yoldaydı.
"Şey aslında yola yeni çıkmıştım, iyi geliyorum on dakikaya hazırlan." hemen gelen net cevap ile biraz paniklemiştim doğrusu zile basmaması için uyarmalıydım.
"Dur Jungkook geldiğinde mesaj at, zile basma çünkü annemin haberi yok." birkaç saniye iki taraftan da ses gelmedi, hemen sonra bir kıkırtı duymuştum. "Demek kötü kız oynayacaksın, peki." sesinden anladığım kadarı ile şu an sırıtıyordu.
"Boş yapma Kook." telefonu yüzüne kapattıktan hızla dolabıma ilerleyip iki kapağını da araladım. İçerisinden hızlıca siyah bir şort ve şortu kapatacak kadar uzun koyu mor bir tişört aldım.
Yatağıma fırlattıktan sonra dolabın üzerindeki ayakkabı kutusuna yetişip içerisindeki siyah bantlı topuklu ayakkabılarımı çıkardım. her zaman giymediğim için dolapta dururlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joke's On You | Liskook
FanfictionLalisa sarhoşluğun verdiği aptallıkla, bir numara işletip ona sarkıntılık yapar; lakin kendini gizlemeden araması sonucu başına işler açılır. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook #1 Lisa 09.08.24 #1 Lalisamanoban 21.11.21 #2 Lalisa 09.08.24 #2 Jeonj...