⭐⭐⭐
05..: Beni hiç merak ediyor musun?
05..: Yani sadece adımı sordun, onun dışında bir şey sormadın.
Kimsem: Gerek yok. Bilsem neye yarar ki, adını sordum cevap vermedin.
Kimsem: Hem merak iyi değil ya, ben bu merakın bedelini çok ağır ödedim.
Kimsem: O yüzden sadece konuşmak için konuşuyorum. Ötesi yok anlayacağın.
05..: Haklısın...
05..: Ne bedeli? Benimle paylaşabilirsin, iyi bir sırdaşımdır. 😊
05..:Samimiyetle söylüyorum bana güvenebilirsin.
Kimsem: Şu an buna hazır değilim, belki daha sonra.
05..: Beklerim ben. Daha önce beklediğim gibi. Sen yeter ki iyi ol.
Kimsem: Sen beni ilk nerden gördün, ne kadar oluyor? Bunu merak ettim bak. 😋
05..: Ay ben düştüm galiba, o ne biçim bir emojidir yarabbim. 😱
Kimsem: Çokta şey yapma ya öylesine bir emoji.
05..:Tamam şey yapmam bende 😏 Başlıyorum o zaman, sayın yolcum kemerlerinizi takınız şayet yolculuğumuz az biraz uzun sürebilir.
05..:Hazır mısın?
Kimsem: Hazırım, sen yazmaya başla ben yiyecek bir şeyler hazırlayıp geleceğim .😁
05..: Tamam, ıhım ıhım...
05..: Seni ilk, sizin sokağın başındaki çiçekçinin orada gördüm. Kasım ayıydı. Tam 10 ay önce... Yağmurlu bir pazartesi sabahında. Koşarak o çiçekçi dükkanına girdin. Sonra yanında orada çalışan bir kızla dışarıdaki tentenin altındaki çiçeklere baktınız. Çok mutluydun...
05..: Sonra gözlerin bir çiçek üzerinde durdu. Gözlerin dolu dolu olmuştu o an. İşte o an da ne olduysa oldu, sanki içimden bir şey kopup sana doğru çekildi, şaka gibi ama ciddiyim. Sanki her şey silindi. Sadece sen kaldın, sesler de silikleşmişti her şey gibi... Mor renkli bir çiçek demeti aldın eline, uzunca kokladın, gözlerinde anında kapanmıştı, yüzündeki duygu huzurdu. Kocaman gülümsedin. Yemin ederim o an kalbim maratondan yeni çıkmış atlet gibiydi, bağımsızlığını ilan etmişti.
05..: Sonra sen yoluna devam ettin elinde o mor renkli çiçeklerle. Merakıma yenik düştüm, hemen dükkana gittim ve o çiçeklerin adını öğrendim. Kasımpatı'ydı... o çiçek hakkında birkaç şey daha öğrenmiştim. Derin anlamları vardı, çok derin...
05..: Hatta o gün aldığın çiçeğin fotoğrafını çekmiştim. Biraz bekle onu da atayım.
05..:
Kimsem: En sevdiğim çiçektir Kasımpatı. Bendeki anlamıda çok derin. 😊
05..: O günden sonraysa sana ulaşmaya çalıştım ve ulaştım. Biraz zor oldu ama değdi bence.
05..: Ve şimdi sen benim hem Kimsem hemde Kasımpatı Çiçeğim oldun.😊
Kimsem: Bana bu kadar derin anlamlar yükleme.
⭐⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)
Romance"Bizim fotoğrafımızı mı çektin?" Dedi yan yana yürürken. İkimizde önümüzdeki yola bakıyorduk. "Biraz... Güzel bir manzaraydı, kaçırmak istemedim. Bir mahsuru yoktur umarım hem istersen sana da verebilirim fotoğrafları." "Sorun yok, kalabilir." "Teş...