14¡Neden Sen?¡

43 7 7
                                    


⭐⭐⭐

Güzel Adam: Beş gün oldu, bak çok özür dilerim, ne desen haklısın ama seni ancak öyle görebilirdim, bu dediğim beni haklı çıkarmaz ama ne bileyim yaptım işte bir eşeklik. Affet beni.

Güzel Adam: Hepsi seni sevdiğimdendi.

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Anlamak can sıkıcı, yirmi gün yirmi yıl demekmiş.

⏳⏳⏳

Güzel Adam: Bir ay oldu, ne kadar sürecek daha?

Güzel Adam: Dayanamıyorum.
Günler geçmez oldu, saatlerse sanki bana inat geçmek bilmedi.

Güzel Adam: Bak sırf sen istiyorsun diye takip de etmiyorum kaç aydır.

Güzel Adam: Geçen gün işe giderken gördüm seni, çok dalgındın. Bir şey mi oldu?

Güzel Adam: Çok özledim... 💔

Güzel Adam: Lütfen bir cevap ver, çıldıracağım artık.

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Bir ay on gün oldu. Bir nokta bile olsa cevap versen, inan dayanamıyorum. Çok özledim.

Güzel Adam: Hiç mi düşünmüyorsun beni? Bu adam ne yapar ya da nasıl diye hiç mi merak etmiyorsun?

Güzel Adam: Çok özledim diyorum, inanmıyor musun bana?

Güzel Adam: Senden sonra buz kesti dünyam. Biliyor musun her gece üşüyorum.

Güzel Adam: Kalbinle ısıtır mısın üşüyen ellerimi?

Güzel Adam: Yıldızlarım parlamıyor artık, söndüler tek tek. Her güne bir yıldızımı feda ettim. Gecem ışıksız kaldı.

Güzel Adam: Gökyüzüm sensiz.

Güzel Adam: Geçen gün sordular bana,"Neden O ?" Diye. Bir cevap veremedim. Bende bilmiyorum, sana soruyorum şimdi, "Neden sen?" Zor soruymuş doğrusu...

Güzel Adam: Ama şunu biliyorum, iyi ki sen.

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Yarın ikinci aya giriyor. Beklerim ben sorun yok, sadece kalbim buna dayanır mı bilmiyorum.

Güzel Adam: Her gece bir ümit başımı yastığa koyuyorum. Belki yarın bana cevap yazar diye.

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Beklemek çok zormuş. İki buçuk ay oldu.

Güzel Adam: Ne zamana kadar böyle devam edecek?

Güzel Adam: Seni seviyorum.

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Üç ay.

Güzel Adam: Özledim, hemde içim yana yana.

Güzel Adam: Ömrüm oldun Kasımpatım.

Güzel Adam: Çiçeklerimi soldurma, lütfen...

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Üç ay yirmi gün.

Güzel Adam: Kalbim dayanmıyor.

Güzel Adam: Hangi ara sana bu kadar bağlandım?

Güzel Adam: Dinle bunu,
Irmak Arıcı& Mustafa Geceli: Mühür

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Ve dört ay iki gün.

Güzel Adam: Hasta oldum. Sormazsın ama ben söyleyeyim, dün akşam senin gittiğin sahile gittim. Hep oturduğun yere oturdum. Bekledim, belki gelip oturursun diye. Takip de etmiyorum malum, seni görmeyelim dört ay on yedi gün oldu. Hoş o karda hangi insan dışarı çıkar ki sende çıkasın. Geceye kadar bekledim. Gelmedin...
Bende gittim sonra. Sabahına hasta oldum, o kadar saat o soğukta oturursam olacağı buydu zaten. 😂

Güzel Adam: 😔

⌛⌛⌛

Güzel Adam: Beş ay.

Güzel Adam: Bir şey anladım, bende artık yazmayacağım sana. Tamam belki çok az bir süre ama ben alıştım bir kere sana. Çok zor geliyor.

Güzel Adam: Hatta bir karar aldım. Gidiyorum...

Güzel Adam: Anladım ben seni, sen rahatsız oluyorsun benden, bu şehirden taşınmaya karar verdim.

Güzel Adam: Çocukça gelebilir, ne yapayım bende artık ne yapacağımı nasıl davranacağımı inan bilmiyorum.

Güzel Adam: Sana rahatsızlık verdiğim için özür dilerim ve sabrı öğrettiğin içinde. Kendine İyi bak, Kimsesiz Adamın Kimsesi.

🚬

İnsan bazen gitmek ister. Her şeyden uzaklaşmak hatta yok olmak...

Kafasında binlerce düşünce, hepsi eksik hepsi yarım. Peki simdi ne olacak? sonu hep böyle mi olmalı? Hep mi yarım kalacak bir şeyler? Başlamadan bitecek mi hikayeler?

Cevapsız binlerce soru...

Hayatta bir yeri olmayan insan, Gökyüzünü, bulutları, ayı, güneşi özgürlüğü tatmamış insandır. Ve diğer güzelliklerden bir haber yaşayıp giden.

Ne olacak şimdi? Her şey bitti mi başlamadan? Bir hikaye daha mı son buldu? Soldu mu renkli çiçekler?

Kasımpatılara ne olacak şimdi? Mutlu bir hikayeye konu olmadan, yeni sevinçleri görmeden... Ne olacak o çiçeklere?

Yine Cevapsız sorular.

⭐⭐⭐

Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin