4¡Sürpriz¡

68 6 0
                                    

⭐⭐⭐

Kimsem: Bay Kimsesiz.

Kimsem: Orda mısın?

Kimsem :Bu kez ben yazayım dedim. Hadi yine iyisin 😋

05..: 😨 Buradayım, ama aslında yokum... Ne diyorum ben yaa beynimi yaktın kızım.

05..: Çok şaşırttın beni, gelişme var alışıyorsun bana, bu çok iyi..

Kimsem: Bugün sebepsiz çok mutluyum. Umarım kötü bir şey olmaz.

05..: Neden böyle düşünüyorsun?

Kimsem: Çünkü hep böyle oluyor. Önce her şey hiç olmayacak kadar iyi gidiyor, sonra bir şey oluyor ve bu mutluluğun bedelini çok ağır ödüyorum.

Kimsem: Korkuyorum.😞

05..: Ben yanındayım, hep yanında olacağım en ufak sıkıntında bile. Öyle bir şey olursa da çekinme lütfen ara hemen. Ne pahasına olursa olsun yanında olacağım... olamasam bile hissetireceğim. Buna emin olabilirsin.

05..: Ben varken korkma Kimsem.

Kimsem: Şeyy... iyi ki varsın, bunu söyleyeceğimi hiç sanmazdım ama bunu hak ediyorsun bence. Birinin yanımda olmasına çok ihtiyacım var. Çok yalnızım...

Kimsem: Aslında bende kimsesizim. 😔

05..: Sen kimsesiz değilsin ben varım. Sen benim Kimsemsin. İzin versen bende senin Kimsen olabilirim. Kimseye ihtiyacımız yok bizim, biz bize yetersiz.

Görüldü✅✅

05..: İyi ki sevmişim seni Kimsem.

05..: Sen üzülme. Dayanamam ben... Bence bir sürprizi hak ettin bu gün.

05..: Aslında biraz erken oldu, ileriki zamanlar için planlamıştım ama bu güne nasipmiş.

Kimsem: Ne sürprizi?

05..: Bekle, birazdan öğrenirsin.

Kimsem: Tamam. 😒

⭐⭐⭐

Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin