23¡Mor¡

41 5 1
                                    

⭐⭐⭐

Otele varmıştık kısa bir yürüyüşün ardından. Konuşmadık yolculuk boyunca. Oteldeki görevlilerden hayvan oteliyle ilgili bilgi alıp bizi yönlendirmelerine izin verdik. Geldiğimiz yer tek katlı şirin bir yerdi. Duvarları rengarenk ve hayvan figürleriyle kaplanmıştı. Ordaki görevliye teslim ettik gerisiyle kendilerinin ilgileneceklerini söylediler. Öncesinde kısa bir bilgi verdim köpek hakkında. Saat çok geç olduğu için sağlık durumunu öğrenmemiz ve veterinere götürememiştik.

"Sokakta bulduk. Biraz süt verdik yarın alıp veterinere götüreceğiz. O zamana kadar bir şey olursa beni bilgilendirebilir misiniz?"

"Merak etmeyin küçük arkadaşımızla bizzat ilgileneceğim."

"Peki, çok sağolun."

"Ne demek görevim bu benim. Şimdi bir kaç işlem yapmam gerekiyor. Siz şöyle geçip oturun ben bu bebeği bırakıp geliyorum hemen." Dedi ona verdiğim küçük köpeği göstererek. Başımı sallayıp onayladım.

Gösterdiği oturma köşesine geçip oturduk. Hic yer yokmuş gibi geldi tam yanıma oturdu. Aramızda mesafe yoktu çünkü küçük bir koltuktu. Önemsemedim ama gerildiğim doğru. Görevli sonunda geldiğinde kendini tanıttı.

"Az önce tanışamadık, ben Cenk." Dedi el sıkışmak için elini uzatarak.

"Egemen." Dedi Cenk'in elini tutup sıktı. Akşamdan beri ismini söylememişti gıcık herif.

"Rüyam." Bende el sıkıştıktan sonra bize yakın olan tekli koltuğa oturdu ve kağıtları doldurmaya başladı.

"Öncelikle, fark ettiğim kadarıyla bir tasması yok bu yüzden bizdeki tasmalardan takacagiz.
Ismi Ne?"

"Bir ismi yok şimdilik." Dedim.

"Mor olsun." Dedi Egemen. Yüzüne çatık kaşlarla baktım.

"Şimdilik, sonra değiştirirsin." Dedi ikna edici sesiyle.

"Tamam, Mor olsun." Dedim kabul ederek. Nasıl olsa değiştirecektim. Benim köpeğimdi sonuçta.

"Sahibi olarak sizi yazacağım galiba?" Dedi Cenk beklentiyle ikimizede bakarak. Ama soru banaydı.

"Evet, benim adıma."

"Beni de yazın. Arada görmeye gelirim."

"Tamam, isim soy isim alayım bir de bir numara almam gerekiyor olurda acil bir durum olur?"

"Olur benim numaramı yazın, 05... Rüyam Günsay."

"Egemen Yalçın."

"Kaç gün kalacak bizimle."

"Yaklaşık üç gün." Onuda not aldı.

Egemen ise yüzüme bakakaldı.
"Üç gün sonra gidecek misin?" Dedi bariz belli olan bir hayal kırıklığıyla.

"Bir aksilik çıkmazsa üç gün sonra burdaki tatilim bitecek." Dedim. Yandan bana bakmaya devam ediyordu ve ben onun gibi göz teması kuramadım, bakışlarımı çektim. Cenk'e baktım, önündeki kağıtları doldurmaya devam ediyordu.

Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin