26¡Fotoğraf¡

43 4 3
                                    


⭐⭐⭐

Bugün burdaki son günüm. Yarın öğlene doğru çıkış yapacaktım. Internet üzerinden kiraladığımız karavanı alıp öyle devam edecektim. Şu an Mor'u almaya gidiyorum. Hava oldukça serindi. Bu güzel havayı değerlendirmek ve Mor'la birbirimize alışmak için dışarı çıkacaktık. Sahile gitmek en iyisiydi. Biraz deniz kokusu şarttı.

Elimdeki dar kenarlı hasır şapkayı kafama geçirip güneş gözlüklerimi taktım. Otelden çıkış yapıp otelin yanındaki hayvan oteline geçtim zaman kaybetmeden. Otele giriş yaptığımda birkaç çalışanın elinde kedi ve köpeklerin bulunduğu kafesleri taşıdıklarını gördüm. Ordaki görevliden Cenk Beyi sorduğumda Köpekleri yüzme havuzuna çıkardığını söyledi.

Mor'la Cenk Bey ilgileniyordu. Ve daha öncede geldiğimde Cenk Beyden almıştım Mor'u. Son birkac gündür iyice toparlanmış ve enerji dolu bir köpeğe dönüşmüştü. Onun bu değişimini gördükçe mutlu oluyor ve iyi ki sahiplendim diyorum.

"Mor'u gezmeye çıkartmak istiyordum da rica etsem getirebilir misiniz?"

"Tabii hanımefendi, Bu arada biraz önce Mor'u görmek için Egemen Bey gelmişti şu an oyun alanındalar kendileri de."

"Oyun alanı nerde acaba? Ben kendim alayım Mor'u."

"Şu taraftan hanımefendi." Dedi önümden yürümeye başlarken.

"Hayvanların sahipleri istedikleri zaman gelip hayvan dostlarıyla ilgilenebiliyorlar. Otelimiz her türlü evcil hayvan için eğitmenlere, küçük dostlarımız için özel oyun ve eğitim alanları mevcuttur..." Genç ve sevecen yüzlü adam burası için reklam yapmaya devam ederken bir müddet sonra dinlemeyi bıraktım.

Bir taraftan anlatıyor bir taraftan da yön gösteriyordu. Bir kapıdan bahçeye çıkış yaptığımda renkli ve çeşitli parkurların olduğu bir alan beklemiyordum. Gayet geniş oyun alanları vardı. Sağda sadece bir kısmı görünen havuz, köpeklerle doluydu. Galiba görevlinin bahsettiği havuz buradaydı. Iki kişi köpeklerle ilgileniyor ayrıca oynuyordu. Cenk Beyi henüz görememiştim.

"Hemen şurdalar hanımefendi." Dedi oyun alanını gösterdiğinde.

"Tamam, çok teşekkürler." Etrafıma bakındığımda görünürde kimse yoktu. Etrafta köpek sesleri çokça vardı.

"Rica ederim." Dedi sevecenlikle. Ve beni orda yalnız bırakıp işinin başına döndü.

Biraz ilerleyince Egemen'i bulmuştum nihayet. Mor'un önünde iki dizinin üstüne çökmüş yüzündeki gülümsemeyle elindeki oyuncağı sallıyordu. Yine çok güzel bir manzara vardı önümde. Bunu hemen ölümsüzleştirmem gerekiyordu.

Boynumdaki fotoğraf makinesini elime alıp birkaç tane fotoğraf çektim. Son bir kez daha çekmek için tuttuğum makineyi Egemen'in beni fark etmesiyle öylece kaldım.

Yakalanmıştım. Sevimlice sırıttım ve makineyi indirip el salladım. Şaşkınlıkla bana baktı, kaşları havalanmıştı. Beni beklemediği her halinden belliydi. Ayağa kalktı ve bana doğru döndü olduğu yerde. Onlara doğru gittim. Mor onun ayaklarına doğru atlayıp oynuyordu.

"Merhaba." Yakalanmıştım ve bu yüzden utanmıştım, sesime yansımıştı doğal olarak.

"Merhaba, seni görmeyi beklemiyordum." Dedi dosdoğru.

"Mor'u almak için geldim. Biraz dolaştırmak istedim. Bana alışması gerekiyor." Tesadüfler bazen zararsız gibidir. "Açıkçası bende seni bir daha görmeyi beklemiyordum, görevli burda olduğunu söyledi." Bende onun gibi düşüncelerimi samimice dile getirdim.

Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin