7¡Sen...¡

56 6 0
                                    


⭐⭐

05..:Seninle bir gün el ele yaz yağmurlarının altında ıslanır mıyız dersin? ya da en basitinden, saçma espirilerime güler misin? Tüm çekinilmezliğimle beni çeker misin?

Kimsem: Ne diyeceğimi bilmiyorum inan ki. Kalbini kırmak istemiyorum. Ama...

Kimsem: Özür dilerim

05..: Bir şey demene gerek yok, uzaktan seviyorum işte, karşılık beklemeden...

05..: Ne bileyim ben kendim olmaktan çıktım, sen oldum.

Kimsem: Neden karşıma çıkmıyorsun? Tam iki ay oldu nerdeyse.

05..: İkimizinde hazır olması gerek... Benim karşına çıkabilecek kadar cesaretli olmam gerekiyor. İşlerimi yoluna koymalıyım...

Kimsem: Doğru söylüyorsun, ikimizinde hazır olması gerekiyor sanırım.

05..:Kafamda belkili sorular, bir umut bendeki de, belki sever belki ömrüme yoldaş olur da her günümüz her saniyemiz el ele diz dize geçer.

05..:Bunların hayali bile bir başka... Hangi ara tutuldum yağmuruna Kimsesiz Adamın Kimsesi.

Görüldü✅✅

05..: Belki de hiç istemezsin hayatında beni, korkuyorum, ya hiç sevmezsen beni o zaman ne yaparım ben... Buna dayanamam. Ama sana söz, karşına çıktığım zaman beni istemezsen eğer, seni anlarım sorgulamam da. Hiç yokmuşum gibi çeker giderim.

Kimsem: Ne kadar güzel seviyorsun sen öyle.

05..: Bendeki yerini bir bilsen... Bağışla beni, seni bu kadar çok sevdiğim için.

05..: O gün geldiğinde beni sever misin, sadece ben olduğum için, başka her hangi bir sebebe ihtiyaç duymadan, gerçekten sever misin beni, benim seni karşılıksız sevdiğim gibi...

Kimsem: Bilmiyorum. Buna hazır mıyım inan ki bilmiyorum... Benim için çok zor. Güven problemim var benim...

05..: Biliyorum, farkındayım bu yüzden diyorum ya ikimizinde buna hazır olması gerekiyor. Zaman her şeyin ilacıdır. Beklerim ben. 😊

Kimsem: Belki de severim.

05..: Yıldız kayarken ki tek dileğim.😊

05..:Bir şarkı vardı bilir misin?
Saçma bir soru oldu, en sevdiğin ve tekrar tekrar dinlediğin şarkı, benimde her dakika dinlediğim şarkı oldu sayende. 😊

05..:Çünkü:
Sen geceme gündüz oldun,
Sen çölüme yağmur oldun,
Sen canıma yoldaş oldun,
Sen kışıma yorgan oldun...

Kimsem: Nerden bildiğini sormuyorum, şu an bile dinliyorum, en sevdiğim şarkı.

05..: Sende benim her şeyim oldun Kasımpatı Çiçeğim.

Kimsem: Kimse daha önce beni böyle güzel sevmemişti. Belki sadece kafa buluyorsun benimle ama yinede iyi ki varsın. 🙂

⭐⭐⭐

Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin