Vedalar kısa olmalı.
⭐⭐⭐
Kimse kalmaz gerinde, dinlemezler seni. Bu kalp ağrının sebebini sormazlar.
İnsanlar bencil!
Neden kendini anlatmaya ihtiyaç duyar ki bir insan?
En basitinden yüzündeki bir mimikten anlayamaz mı içindekileri, düşündüklerini?
Bu kadar mı zor?
Herkes kendi derdinde, boşver?
Her şeye rağmen ne kadar çok isterdim yanımda birinin olmasını. Hiç konuşmasın sadece yanımda olup beni anladığını, önemsediğini bilsem, hissetsem yeterdi aslında.
İnsanoğlu aciz bir varlık.
Ben aciz...
Bilmezler intiharlık düşüncelerini.
Şu alemde teksin, bu kadar basit!
Biz hem güler, hem ağlarız. Doğamız böyledir. Karmaşık bir yapıdayız kısacası. Çözebilene aşk olsun. O yüzden fazla kafana takma, oluruna bırak bir taraftan da...
İnsan açılmayı bekleyen siyah bir kutudur. Anahtarı ise sensin. Çünkü sen anlayacaksın onun halini, duygularını, iç savaşlarını. Sen açacaksın, sen ulaşacaksın içindeki değerli hazineye.
Siyahın içindeki diğer renkleri sen çıkaracaksın.Anahtar sensin, bunu hiç unutma.
Kalbine binlerce kesik atar çevrendekiler, hiç biri sevdiğinin attığı kestikten daha acı vermez.
Kanar solar yavaş yavaş, tükenir tükenmeye yüz tutmuş umutlarınla beraber.Acı çekersin, canın çok yanar. Çığlıklarını duyan olmaz sessizdir, bir nefes kadar sessiz...
Çığlıklar ninni gelir bir müddet sonra alışırsın yani, hiç alışmam derken alışırsın hemde. Onun yaralarıda güzeldir dertleride çünkü.
Şimdi size bir soru:
Uzaklaşmak çare midir unutmaya?
İnsan yakınken unutamaz mı?
Söküp atamaz mı her zerresinden onu, hiç yaşanmamış gibi yapamaz mı güzel olan her şeyi?
Çok mu zor sizce, unutmak çok mu zor?
Bana sormayın cevaplarını, bunların cevaplarını bilmiyorum...
Ama bir şey biliyorum, oda seven kişi için alınan hiç bir karar kolay değildir.
...
Bilinmeyenlerle beraber iki insanda yaşadıkları bu şehri terk ediyordu artık.
O kadar saçma ve yersiz bir inatlaşmaydı ki bu olanlar. Sorunun ne olduğunu bile düşünemeyecek kadar dolmuşlardı. Her şey kötü giderken birbirlerini kırarken bulmuşlardı.
Kader onları bir araya getirmemek için and içmişti. Mutlu olmak ikisi içinde haramdı bundan sonra.
Ayrılık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)
Romance"Bizim fotoğrafımızı mı çektin?" Dedi yan yana yürürken. İkimizde önümüzdeki yola bakıyorduk. "Biraz... Güzel bir manzaraydı, kaçırmak istemedim. Bir mahsuru yoktur umarım hem istersen sana da verebilirim fotoğrafları." "Sorun yok, kalabilir." "Teş...