15¡Güzel Adam¡

42 7 3
                                    


⭐⭐⭐

Kimsem: Bu kadar kolay mıydı? Sırf sana cevap vermedim diye bu şehri terk edeceksin yani.

Kimsem: Bir ay oldu bana yazmayalı.

Kimsem: Tamam, git iki konuşmadım diye benden vazgeçeceksen eğer, yolun açık olsun.

Güzel Adam: İnan bana hiç kolay olmadı.

Güzel Adam: Altı ay oldu senin de bana yazmaman! İki mevsim az mı sence!?

Güzel Adam: İstemiyorsun beni, belki alışırsın dedim, görmeden bile seversin zannettim. Yanılmışım, zorla bir şey olduramam ya.

Güzel Adam: Oluruna bırakıyorum artık. Çabalayacak gücüm kalmadı.

Kimsem: Nerden biliyorsun istemediğimi, sana alışmadığımı. Tamam sana cevap vermedim hatalıyım ama attığın her mesajı okudum. Hemde içim kana kana. Senin çektiklerini bende çektim. Seni istemiyorum demedim. Öyle bir laf duydun mu ya da yazdım mı? Sadece, bir süre konuşmayalım, dedim!

Kimsem: Araya zaman girdi, bazı olaylar oldu derken işler bu kadar ileriye gitti...

Güzel Adam: Sadece sen vardın, bir tek sen. Altı aydır ne çektiğimi biliyor musun sen? Nerden bileceksin, içim yanıyor benim, saatleri saydım ben günleri demiyorum bile. Eve dahi giremiyorum, duvarlar üstüme üstüme geliyor. Nefes alamıyorum. Her şeyden nefret eder oldum. Gülemiyorum ya, gülmek bile istemiyorum.

Kimsem: Ne sanıyorsun, ben çok mu güldüm sanki! Benim hiç içim yanmadı değil mi, gülüp eğlendim günümü gün ettim!

Kimsem: Biraz daha bekleye bilseydin zaten sana yazacaktım. Ama boş ver, bu saatten sonra yazma bence, ne bileyim hayatına devam et. Benim yüzümdense eğer bu şehri terk etmenede gerek yok, ben gidiyorum.

Kimsem: Kendine İyi bak Güzel Adam.

🚬

Kolay değildir alınan her karar. Kimini aklınla verirsin, kimini kalbinle. Sonra sonucunu beklersin.

Kimi kararlar acıtır, kahreder ama yinede gıkını çıkaramazsın. Zorunda kalırsın. Öyle olması gerekmiştir öyle de olur. Sol yanın kıvranır acıdan...

Bazı kararlarsa mutlu eder.
Acıtmaz, üzmez. Sonucu iyidir ve bu doğru bir karardır.

Hayatta hep ikililikler vardır. İyi kötü, güzel çirkin, zengin fakir...
Yani ya silahtır ya da beyaz, gri yoktur, ortası yok. Hep böyle olmuştur.

Şimdiki karar ise, kalmak ya da gitmek...

Aslında aldığımız her karar önceden belirlenmiştir. Kaderimizde yazılıdır hepsi. Beklersin sadece, zamanı geldi mi dilinden dökülü verir, sana kalmadan yazılı olan yollardan geçersin.

Kimsem Olsan Ya / Yarı Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin