Tatil

20 5 6
                                    

Çok doldum
Çok yoruldum
Çok kırıldım
Biliyormusunuz nasıl hiss ediyorum? Pencere açık nefes alamıyorum. Çok yıprandım.Hiç birşey düşündüğümüz gibi değil, kaderimizde ne varsa onu yaşarız. Benim kaderimi o yazmış gibiydi. Yada kader onun yazması için izin vermişti. Hayat ne garip değilmi? Bana hayel kurduran oydu. Şimdi beni o hayellerin altında eziyor. Herkes yeni birşey bulmak  ister. Ben onu bulmuşdum. Nerden bile bilirdim ki, benim canımı bu kadar acıtıcak? Gözünüzün önünde birinin ölme riski var. Ama siz hiçbirşey ne yapabilirsin? Hiç birşey. Ondan vaz geçmiyicem. Bana yaşatdığı acını içime gömücem. Üstünü örtdüğüm toprakda umudum olucak. Aklıma  onu mutlu etmek için bir fikir gelmişdi. Ama Mert ve Zeynebinde yardımı lazımdı. Hemen Merte yazdım.

Çiçek: Merhaba Mert. Doktorun dediklerinden haberin varmı?

Mert: Sen olanları nerden öğrendin. Sana söylemem için Yamaç beni bin kere uyardı.

Çiçek: Doktor söyledi. Onu mutlu etmeliyiz. Benim aklımda bir fikir var.

Mert: Ne fikri?

Çiçek: Ameliyyata üç gün var. Bence bu üç gün içinde iyi bir tatil edelim. Böylece Yamaçın keyfi yerine gelir. Hem Zeynebde gelsin.

Mert: Çok güzel fikir. Ben Zeyneble konuşayım haber veririm sana.

Çiçek:  Tamam.

Dışarıya çıkmak istiyordum. Oda beni çok sıkıyordu. Korkuyordum ona birşey olur diye. Kıyafetlerimi hemen üstüme geçirib kendimi dışarı atdım. Tatil fikri benden çıkmışdı. Ama ben nasıl izin alıcaktım. Süreyyadan izin alma imkanım yokuydu. En iyisi Ayşe teyzeyeden durumu idare etmesi için izin almakdı. Dışarıdan biraz gezdikden sonra eve döndüm. Mertden mesaj geldi.

  Mert: Zeynebin ailesi yanında başka kız olmadan göndermiyor. Arayıb izin almalısın.

  Çiçek: Numarasını at.

  Online olan Mert mesajimi hemen okudu. Zeynebin annesinin numarasını bana atdı. Arayıb konuşdum. İkna etmek baya zor oldu ama başardım. Sıra Ayşe teyzedeydi. Bunuda başaracağıma inanıyordum. Odamdan çıkıb mutfağa girdim. Ayşe teyze börek pişiriyordu. Hemen konuşmaya girdim.

" Ayşe teyze yardım edeyimmi sana?" evet bu birşey istemem manasına geliyordu.

" İşinmi düşdü bana." evet işim düşmüşdü.

" Evet işim düşdü. Ben üç gün tatile gitsem. Süreyyada bunu bilmese." kaşlarımı kaldırarak söyledim bunu.

" Olmaz. Bak kızım zaten okula gitmediğinden şüpheleniyor." okul konusu şimdi aklıma geliyordu. Ben okula napıcam?

" Ayşe teyze lütfen izin ver. Bak bir arkadaşım öle bilir. Son üç günü ola bilir." ses tellerim titredi. Boğazım düğümlendi. Ayşe teyzede bunu hiss etdi. Hemen biraz düşündü. Bana baktı ve gülümseyerek.

" Tamam git." Ayşe teyzeye kocaman sarılarak, yanağından öptüm ve

" Sen teyzelerin en mükemmelisin" baya hoşlanıyordu ona böyle hitab eden zaman. Hemen odama gitdim. Yamaçı aradım.

" Alo"

"İyimisin Çiçek."

" Yarın tatile gidelimmi?" heycanla sormuşdum. Hayır dememesi için Allah yalvarıyordum.

" Bu nerden çıktı şimdi." güzel soruydu. Doktor söyledi diyemem.

" Lütfen..lütfen gidelim." lütfen kelimesini ne kadar uzata bilirsek. O kadar uzatmışdım.

" Tamam. Yarın seni evin önünden alırım." Zeyneb ile Merti söylememişdim.

" Zeyneb ve Mertde gelicek."

" Zeyneb ve Mert ne alaka?"

" Eğlenceli olur diye düşündüm." evet eğlenceli olurdu.

" Tamam. Yarın Zeynebi ve Merti alır sonra seni alırım. Saat yedide orda olurum." derin bir nefes aldım. Herşey planladığım gibi gidiyordu. Şimdi bavulumu hazırlamalıydım. Çok kıyafet götürmedim. Hava soğuk olur diye atkımı götürdüm. Bavulumu hazırladıktan sonra telefon alarmımı saat altıya  kurdum. Umarım herşey güzel olur.

Hepinize selamm canlar.
Dediğim gibi güzel bölümler gelicek. Komik ve romantik. Şimdiden iyi okumalar:)

 

Ay ışığındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin