Mikor felébredtem gondolataim a tegnap körül forogtak. Nem tartom magam rossz embernek. Sok jó dolgot tettem már az életben. 10 perce a plafonnal szemezek, de fel kell kelnem hiszen be kellenne vásárolnom. Miután pont, hogy kikeltem az ágyból jutott az eszembe, hogy én tegnap otthagytam a kocsimat a cégnél. Egy alapos fogmosás után felöltöztem és ugyan azon az útvonalon mint tegnap elindultam az ügynökséghez. Mikor elhaladtam a boltok előtt, megálltam ugyanannál az üzletnél mint tegnap, és ismét egy harcot vívtam magammal, hogy ne menjek be és vegyem meg, hiszen nem tenne jót a pénztárcámnak. Egy újjabb fénykép hangot hallottam a hátam mögül, megfordultam, de nem láttam senkit sem aki egy kamerával nézve felém vagy közlekedne.
Az ügynökséghez érve a parkolóba mentem, majd beszállva a kocsiba indultam kedvenc árúházam felé. Mivel nem hoztam magammal maszkot sokat megállítottak képet csinálni. Egy idő után már eléggé zavaró volt, hiszen így nem tudtam normálisan összeszedni a kellő dolgokat , mert volt olyan egyén is aki követett.
Kifizettem mindent, majd a táskákba bepakoltam és elhagytam a boltot. Mindent beraktam a csomagtartóba, és haza hajtottam.
A házba belépve mindenkinek köszöntem, valahogy mind a három teli szatyrot sikerült felvinnem magammal így nem kellett újra lemennem. Beütöttem a kodót, bejárati ajtóm kinyílt. A konyhába érve mindent kipakoltam a táskákból és a helyére raktam őket.Úgy döntöttem, hogy ma lazulós napot tartok, hiszen eddig mindennap el kellett mennem valahova munka miatt, vagy csak szimplán dolgozni. Gardróbom felé vettem az irányom, mikor beléptem a hálószobába egy csomagot láttam meg az ágyamon. A testemet átjárta a félelem, hiszen ez csak egy valamit jelenthetett, valaki volt itt. Lassan közeledtem a csomag felé, egy díszdoboz volt az. Levettem a tetejét, és ami benne volt az mégjobban megrémisztett. Az a ruhadarab volt benne amiért én két napja áhítozom. A bőrcipő.
Átgondoltam ismét mindent, így rájöttem, hogy az-az ember járt itt aki fotókat készíttett rólam.
Kivettem a cipőt a dobozból, ahogy megérintettem még jobban elnyerte a tetszésem. Levettem a rajtam lévő bakancsot, majd az újjonnan kapott darabbal helyettesítettem. Tökéletesen illett a lábamra, többször végigjártam vele a az egész lakást, a tükör előtt is alaposan megnéztem magam, és be kellett látnom, hogy kifejezettem jól állt.Visszamentem a hálószobámba, majd a gardróbba mentem. Letettem a cipőt a többi közé és átvettem a ruháimat valami kényelmesebbre. Egy puma melegítőt vettem fel és egy nagyobb pólót. Éhes voltam így a konyhába vonultam ebédet készíteni, hisz a reggelit már régen lekéstem. Úgy döntöttem, hogy amerikai palacsintát csinálok, hiszen nagyon régen ettem. Elővettem a telefonomat, majd bekapcsolva egyből megnyitottam a zenelejátszót, majd a kedvenc dalomra kattintva indult el. Letettem a telefont, majd előszedtem a hozzávalókat. Hangosan énekeltem a dal szövegét, csípömmet pedig a ritmusra mozgattam jobbra balra.
Először kimértem a lisztet és a cukrot összekevertem őket a tálban. Ezek után még hozzáadtam a vanília cukrot és a tojást és egy csipetnyi fahéjat, majd a tejet. Elővéve a botmixert kevertem össze a hozzávalókat. Pár perccel később egy tökéletes állagú tésztát kaptam. A serpenyőt leszedtem a polcról és már a meggyújtott gázra tettem. Olajat csurgattam bele, egy kicsit vártam, hogy felmelegedjen, majd az olajra tésztát öntöttem ami tökéletes kör formát vett fel. Ez a folyamat addig ment, míg el nem fogyott a palacsinta alapja.
Szerencsére sose kellett diétáznom, ebből a szempontból is nagyon szerencsés voltam. Bármit ettem nem látszódott meg rajtam így mostmár érthető, hogy miért nem járok edzeni, mérni meg sosem mértem magam, emiatt nincs is itthon mérleg. Míg más modellek eszik a salátát egyfolytában, mint a kecskék én addig a kanapén ülve fogyasztom a nutellás palacsintámat, szinte tömöm a számba, hiányzott az íze. Mindig is nagyon szerettem a palacsintát, de az amerikait még jobban, számomra attól a kis késhegynyi fahéjtól sokkal ízletesebb.
Pár perc alatt meg is ettem annyit amennyi jól esett, majd elfeküdtem a kanapén filmnézés jóvoltából. Valami szerelmes de mégis kíváncsiságot keltő filmet akartam, így végül az 50 árnyalat mellett döntöttem. Maradjon köztünk, de én mindig is úgy gondoltam, hogy a csaj mazochista. Ahányszora láttam ezt a filmet mindig is gondolkodtam azon, hogy én is az lennék, hiszen én élvezném azt ha így bánnának velem, szerintem iszonyúan izgató, mikor a szex jeleneteket mutatják a filmben. Talán beteg lennék, nem hiszem. Csak mivel 21 évesen szűz vagyok persze, hogy vágyok arra, hogy valaki hozzám érjen. Sokszor próbálkoztam már pasiknál, de mindegyik elküldött, mivel egyből felismertek, és nem akartak egy modellel kikezdeni.
Nem értettem az érvet hiszen szerintem tök jó lehet az, ha egy híresség a barátod, mondjuk az rossz lehet, hogy egy "sztárnak" nincs ideje a párjár. Ha én nem lennék modell akkor biztos, hogy egy jól fizető cégnél tengetném el a napjaimat, és egy híres csávó mellett aki mindent megad nekem. Álszent vagyok? Kicsit. Szimplán csak jó életet akarnék magamnak. Meglenne a szerelem a boldogság és a pénz. A tökéletes kombó. Nem? De.
A film végeztével elmostam a koszos edényeket, majd visszaültem az eredeti helyemre és újjabb két órás filmet elindítottam. Közben visszaírtam több rajongónak pár közösseghálón, majd arréb dobtam a telefont és csak is a tévére koncentráltam, amiben egy másik kedvelt filmem játszódott a Vasember.
Mindig is imádtam a képzelet beli filmeket, hiszen ekkor az ember szabadjára engedheti a gyerekes oldalát, és a képzeleterőjét. Sokak szerint butaság, régen én is azt hittem, de miután Chim bevezetett a Marvel világába teljesen megváltozott a véleményem ezekről a filmekről. Tiszteltem a film készítőit mivel olyan tudtak alkotni amivel ugyan úgy elnyerik a fiatal egyaránt a felnőttek tetszését is, pedig ez egy nagyon nehéz feladat.
A film vége után felálltam és a fürdőszobába mentem. Úgy döntöttem, hogy ma nem tusolok hanem kádban fogom áztatni magam, megengedtem a vizet, majd rózsa illatú habfürdőt tettem bele. A ruháimat levedlettem és lassan beleültem az éltető nedűbe. Többször ledugtam a fejem a víz alá, hogy ott is érje a forró víz a bőröm. A hajamat megmostam vaníliás samponnal, majd a testemet is körbekentem ugyan olyan illatú tusfürdővel. Lemostam magamról a habot, felálltam a vízből és a derekam köré csavartam egy törölközőt. Az arcomat gondosan lehidratáltam, és megborotválkoztam.
A szobámba belépve egyből az ágyamhoz indultam, hogy reggel lerakott pizsamámat felvegyem. Bebújtam a hatalmas franciaágyba és szinte egyből elnyelt az álom.
YOU ARE READING
Unknown - Taekook | Befejezett |
FanfictionKim Taehyung Dél-Korea arca, világszerte ismert modell. Jeon Jungkook egy multimilliárdos cégtulajdonos. Hogyan és mi módon keresztezi egymást a két fiatal útja? Jungkook csak egy játéknak tekinti az ártatlan fiút, vagy tényleg érzelmeket táplál Ta...