Miután Kookie kiment a szobából mindent alaposan megnéztem. Kiléptem a helyiségből, majd a földszintre mentem, mivel nagyon éhes voltam. Nehezen, de megtaláltam a konyhát. Ha negyed óráig nem kerestem akkor semeddig sem... minek ekkora ház neki? A konyhában nem volt senki, így könnyűszerrel nyitottam ki a hűtőt. Szerencsémre teljesen tele volt, kivettem a hozzávalókat, amire szükségem van. Úgy döntöttem, hogy ismét kimchit készítek, mert nagyon megkívántam, plusz még ahogy elnéztem van bébi polip is és rizs torta.
Felraktam egy tálat a tűzhelyre, majd vizet öntöttem bele. Abba beleraktam a szükséges hozzávalókat. Kivettem a polipot a hűtőből, majd liszt segítségével megtisztítottam őket. Egy újjabb tálat felraktam teli vízzel, hogy majd abban készítsem el a húst.
Bő egy óra alatt mindennel készen lettem, így úgy döntöttem, hogy felmegyek Kook-hoz, hogy jöjjön le enni, mivel biztos, hogy éhes. Mióta találkoztunk ma, ami nem most volt, nem evett semmit sem. Az iroda felé vettem az irányom. Pár peccel később a hatalmas ajtó elé értem, kopogtam, kinyitottam pont annyira, hogy betudjam dugni a fejem a lyukon. Mint ha meg sem hallotta volna, hogy vertem az ajtaját, tovább írta és olvasta a papirokat.
Jobban kinyitottam az ajtót, és miután beléptem becsuktam és elindultam Jungkook felé. Szerintem tényleg nem vette észre, hogy itt vagyok. A hátamögé mentem, majd kezeimet a vállára tettem és elkezdtem maszírozni. Felemelte a fejét az iratok közül, hátrébb tolta magát a székkel, majd karomat megragadva húzott az ölébe.
- Mit csinálsz itt? - fordított szembe magávál.
- Csak szólni akartam, hogy gyere le enni, de te még azt sem vetted észre, hogy bejöttem - dorgáltam meg.
- Te főztél? - húzta fel a szemöldökét.
- Úgy csinálsz mintha már nem ettél volna a főztömből - forgattam meg a szemem. Csak tetteim után jöttem rá, hogy mit csináltam.
- Jól láttam? Már nagyon érik az a büntetés bébi - karolta az a derekam.
- Nem tehetek arról, hogy baromságokkal van teli az a szerződés - morogtam. Fel állt velem együtt a székből, majd az asztalra ültetett.
- Miért szemtelenkedsz? - fúrta fejét a nyakamba.
- Én nem - tiltakoztam.
- Ha már nem lennél szűz, úgy megdugnálak, hogy egy hétig nem tudnál járni - nézett a szemeimbe.
- Inkább menjünk enni - mondtam zavaromba, hiszen az előző mondata miatt olyan lehet az arcom, mint egy almának.
Leszálltam az asztalról, mire Kook rácsapott egyet a fenekemre, hátrafordultam, majd én is rácsaptam a mellkasára, mire a tekintete elsötétült.
- Készülj fel, mert evés után kurvára megfoglak bünteteni, édesem - sugta a fülembe.
Az étkezőbe érve Jungkook egyből leült az asztalhoz, míg én elmentem a konyhába az ételért. Levettem a kimchit a gáztűzhelyről, majd visszamentem Kook-hoz. Miután mindent megettümk, összeszedtem a tányérokat, majd a konyhában vizet engedve elkezdtem mosogatni. A kezemet törölgettem, miután minden tányérral készen lettem. Két kart éreztem meg a derekam, megfordultam, majd Kookie-ra mosolyogtam, viszont ő fekete szemekkel nézett rám mire lehervadt a mosoly az arcomról.
Közelebb hajolt, majd összeérintette az ajkainkat, mire beleszusszantottam a csókba. Még közelebb húzott magához. Karjaival teljesen átkarolta a testem. Kezeimet a tarkójánal összekulcsoltam, majd betúrtam az éjsötét tincsek közé, amit egy férfias morgással díjazott. Combom alá nyúlt, könnyűszerrel felrakott a konyhapultra. Széthúzta a combjaimat, majd közéjük állt, közben egyszersem szakadtunk el egymás ajkaitól. Nyelvével végigsímított alsó ajkamon, készségesen engedtem le az állkapcsom, hogy nyelveink találkozzanak. Az érzésre egyszerre nyögtünk fel. Vad táncot jártak a párnácskáink. Levegő hiány miatt sajnos elkellett válnunk egymástól.
KAMU SEDANG MEMBACA
Unknown - Taekook | Befejezett |
Fiksi PenggemarKim Taehyung Dél-Korea arca, világszerte ismert modell. Jeon Jungkook egy multimilliárdos cégtulajdonos. Hogyan és mi módon keresztezi egymást a két fiatal útja? Jungkook csak egy játéknak tekinti az ártatlan fiút, vagy tényleg érzelmeket táplál Ta...