- Taehyung legyél a kurvám.
Kinyitottam a szám, de nem jött ki rajta hang, csak tátogtam, mint egy hal. Megembereltem magam, nehezen de megszólaltam.
- Kurvád? - suttogtam.
- Jól hallottad - mondta Jungkook ugyan olyan hangerővel.
- Hogy képzelted ezt? - löktem el magamtól.
- Taehyung jól tudom, hogy mozochista vagy - jött közelebb.
- Mi?! Dehogy vagyok az - kiabáltam.
- Szóval, csak is azért nézed meg ennyiszer az ötven árnyalatot? - mosolyodott el.
- Ezt honnan tudod? - múlt héten szinte minden nap megnéztem egy részt.
- Szerinted ki másnak lenne pénze egy 5000 dolláros cipőre? - nem tudom elhinni.
- Szóval te voltál az... Te zaklattál - ordítottam rá.
- Én nem mondanám annak, csak sima hódolás volt az egész - rántott vállat.
- A francokat - ütöttem a mellkasára. Megfogta a csuklóm és közel rántott magához. Egyik kezével a derekamat karolta át a másikkal a konyhapultnak támaszkodott, ezzel engem csapdába zárva.
- Taehyung azt akarom, hogy csak az enyém legyél - hajolt a nyakamhoz, és beleszippantott.
- Miért pont én? - motyogtam.
- Egyszerűen gyönyörű vagy - húzott magához mégjobban. A bóknak köszönhetően elpirultam.
- De, hogyan érted azt, hogy a kurvád legyek Jungkook? Én nem fogok veled lefeküdni pénzért - néztem rá.
- Öntsünk tiszta vizet a pohárba, azt szeretném hogy az alávetettem legyél - majdnem félrenyeltem a nyálamat ez annyira meglepett.
- Szadista vagy? - kérdeztem rá a nyilvánvalóra.
- Mondhatjuk annak is - rántott vállat.
- De... - nem tudtam befejezni a mondatom mivel Jk belevágott.
- Most itthagyok neked egy szerződést, olvasd el figyelmesen - állt tőlem hátrébb.
- És ha én ezt az egészet nem akarom? - piszkáltam az ujjaimat.
- Gondold át... kérlek - mondta.
- Rendben - iszonyúan zavarba voltam. Megfogta a kezem és a nappaliba húzott. Lenyomott a kanapéra, és a táskájához ment, kivett belőle csomó papírt, majd pár perc keresés után átnyújtott egyet.
- Mindent olvass el! - mondta, majd kabátját megfogva elhagyta a lakásom.
Az első oldalt kinyitva, kezdtem el olvasni a sorokat.
" Az alávetett teljesíti a domináns minden parancsát.
Az alávetett teljesen aláveti magát a domináns akaratának.
Az alávetett büntetést érdemel ha szemtelen, csúnyán beszél, forgatja a szemét, rágja az ajkait és ha nem fogad szót a dominánssal szemben.
A domináns fél bármit használhat az alávetett megbüntetésére, ha az alávetett a határaihoz közeledik használhatja a sárga szavat. Ha már elviselhetetlen a fájdalom akkor a vörös szavat használhatja. Ha ez megtörténik a domináns minden cselekedetet félbe hagy.
Ha az alávetett mindent teljesít amit a domináns elkövetel jutalmat kap.
Az alávetett a domináns házában él, minden költséget a domináns áll.
A szerepek nem felcserélhetőek.
Az alávetett nem táplálhat érzelmet a domináns iránt, mellette pedig nem lehet kapcsolatban a fél.
Az alávetett csak addig tartózkodhat a domináns mellett, míg a domináns meg nem unja az alávetettet.
Minimum két hónap a szerződés ideje, de ez elhúzható akár négy vagy hat hónapig."
Erre most nem tudom mit mondjak. Vonz de mégis taszít. Vonz magához Jungkook jelemme, megakarom ismerni a domináns énjét, de ez a büntetés dolog eléggé visszahúz. Lehet igaza van és tényleg mazochista vagyok. Valójában egészen izgató ez a szado-mazo stílus. Vajon én meddig maradnék nála, fél évig? Biztos vagyok benne, hogy nem. Szerintem már 2 hónap után megfog engem unni, hisz mi érdekes van bennem.... Semmi. De egy tapasztalatnak elmehet... de félek. Nem akarom, hogy bántson, hogy a határaimat feszegesse... én erre nem állok készen.
Jézus Isten... Ez jutott eszembe, ahogy az eszközöket nézegettem. Szinte egész éjjel a szerződést olvasgattam. Többször átolvastam az egészet, a végen kiderült, hogy a domináns fél jelen esetben Jungkook fogja eldönteni előre, hogy mennyit leszek ott. Ha kettő hónap akkor se több sem kevesebb sem lehet. Ez mondjuk úgy, hogy egy szabály. Plusz előny számomra, hogy több dolgot úgymond kihúzhatok a tárgyak közül, amik már első látásra sem szimpatikusak... ennek örülök. Ha elvállalom nem fogom hagyni, hogy egy lovaglópálcával elverjen.
Csak néztem a plafont és Jungkookon gondolkodtam. Nehezen de bevallottam magamnak, hogy tetszik... De semmi több. Olyan férfi, akit bárki elfogad. Ijesztő de mégis izgató a megjelenése. Rideg, félelmet keltő, iszonyúan magabiztos... domináns. Szerelmes nem lehetek belé, és nem is leszek.. remélem, hiszen akkor teljesen összetörök. Az övé lesz az első csókom és a szűzességem is. 21 évig teljesen ártatnúl éltem, míg hallgattam barátaim szex kalandjait én semmit sem tudtam mesélni, mert én nem tetszettem senkisem sem. Ez eléggé nagy szomorúsággal tölt el, hiszen tudom magamról, hogy helyes vagyok. Ha nem lennék az, akkor a modell szakmám is csak egy álom lenne.
Mivel egész este a lapot nézegettem zombiként kelek ki az ágyból, majd megyek a fürdőszobába, hogy rendbe hozzam magam, hiszen természetesen pont akkor kellett bagolyt játszanom mikor egész nap fotózásom lesz. Miután az arcomba fröcsköltem elegendő vizet ahhoz, hogy megtudják állni egyenesen, a tükörbe néztem. A szemeim alatt karikák húzódtak, ma biztos, hogy nem lennék a sminkesek helyébe. Király, ma még a szokásosnál is több glett lesz rajtam. Megmostam szappannal az arcom, a kezeimet bekentem testápolóval. Megvártam míg bőröm beszívja, majd a hajvasalót bedugva vasaltam ki hullámos már göndör tincseimet. Szerencsére a hajam eléggé könnyen formálható, ennek köszönhetően egy húzás a hajvasalóval és a tincs egyenes így gyorsan elkészülök.
Szomorúan veszem észre, hogy a hajamnak szüksége van egy festésre, hiszen már olyan fakó, mintha öreg lennék a 21 évemmel. Arra jutottam, ha most elindulok akkor betudok menni Beakhyunhoz a fodrászomhoz, hogy tegyen csodát a hajammal. Gyorsan felöltöztem. Az öltözékem egy feketebőrnadrágból egy sötétzöld ingből állt, amihez felvettem egy csizma szerű cipőt. Elégetten szemeztem magammal a tükörben, nagyon jól néztem ki. A fülemben kicseréltem a piercingeket. Szinte mindegyik ujjamra húztam egy gyűrűt. A szekrényből kikaptam egy egyszerű fekete szövetkabátot. Nem nagyon szoktam táskát hordani, de most kifejezetten menne a szettemhez egy fekete bőrtáska. Természetesen Gucci táska mellett döntöttem, minek az oldalát egy hatalmas piros-zöld kígyó díszítette, mint a márka lógója.
A telefonomat belevágtam a táskába, majd beütöttem a riasztónak a kódját, hogyha a valaki beszeretne jönni akkor, majd a rendőrség találkozzon vele ne én. Leérve köszöntem mindenkinek, majd kocsiba szállva a fodrásszalonhoz mentem.
Belépve, meglátom barátomat, ahogy ül és telefonozik.
- Beakhyun! - szólítom meg, mire felém néz, majd a nyakamba ugrik.
- Szia TaeTae! Mit keresel itt? - kérdezte eltávolodva tőlem.
- A hajam - mutatok a fejem tetejére.
- Gyere - kezdett húzni a szék felé, majd nyomott le - milyen színt szeretnél?
- Rád bízom - kacsintottam rá.
***
Hihetetlen, hogy milyen gyorsan kész lett a hajam. Beakhyun a legjobb fodrász. Elégedetten nézem magam a telefonom kamerájában, a kocsiban ülve. Miután kicsodálkoztam magam, elfordítottam a kulcsot, majd gázt adtam.
YOU ARE READING
Unknown - Taekook | Befejezett |
FanfictionKim Taehyung Dél-Korea arca, világszerte ismert modell. Jeon Jungkook egy multimilliárdos cégtulajdonos. Hogyan és mi módon keresztezi egymást a két fiatal útja? Jungkook csak egy játéknak tekinti az ártatlan fiút, vagy tényleg érzelmeket táplál Ta...