15. fejezet

1.6K 103 0
                                    

Reggel kipihentem ébredtem az ébresztőm hangjára, kezemet kihúzva a takaró alól fogom meg a telefonomat, majd húzom el jobbra a kis ikont. Nyitogatni kezdtem a szemeimet viszont a reggeli napfény miatt pillanatok alatt csuktam vissza íriszeimet. Reménykedve fordultam át másik oldalamra, hogy a mai nap folyamán végre normálisan kinyissam szemeimet. Szomorúan tudatosult bennem, hogy senki sem feküdt mellettem, így egy sóhajtás kiséretében körbe néztem a hatalmas szobában, amit teljesen körbeölelt a reggeli napfény. Kinyujtóztattam elgémberedett végtagjaimat, felültem az ágyon, majd kinéztem a szoba nagyságához megfelelő ablakon. A párkányon sorakoztak a szebbnél szebb virágok amiket szívenesen megszagoltam volna, de túl lustának éreztem magam. Próbáltam kikászálódni az este rám tekeredert takaró alól. Egyből a fürdőszoba felé vettem az irányom, ahol levedlettem magamról pizsamámat.

Óvatosan megnyitottam a vizet, hiszen nem terveztem magam leforrázni a nap folyamán. A meleg víz csípte a bőrömet, fejem búbjától végigfolyt lábújjaim végéig. A meleg már forró víz piros csíkokat hagyott maga után testem összes pontján. Kedvenc tusfürdőmet kezelésbe véve, megtisztítottam csupasz bőröm teljes felületét, jó habosra kenve. Bő vízzel lemostam magamról a koszt, majd ennek végeztével elzártam az éltető vizet. Kiléptem a földön heverő szőnyegre, kezembe fogva a törülközöm segítségével szárázra töröltem magam, majd derekam köre tekertem a már vizes törülközőt. Piros arccal álltam a tükör elé, amiben szinte semmit sem láttam a meleg víz álltal létrejött pára miatt. Kezemet felemelve türlöm le a tükörre szállt párát, majd lehajolva mostam meg az arcom, majd álpoltam le. A hűvös víz hatására kirázott a hideg, így teljesen ébernek éreztem magam. Egy alapos fogmosás után egy reklám mosoly kíséretében léptem ki a fürdőszobából.

Eltántorogtam gardróbomba, ahol bő tíz perces álldogálás után, vissztértem szobámba mai ruháimmal a kezembe. Derekamról lefejtettem a törülközöt, majd az ágyamra dobva vettem fel magamra ruháimat. Az ajtó feletti órára pillantva eboldogan veszem tudomásul, hogy még bőven van időm készülődni, így semmi sietség nélkül húztam magamra a ruhadarabokat. A tükör elé beállva büszkén tudatosul bennem, hogy ismét vadító a külsöm. Megfordulva konstatálom, hogy még a fenekem is nagyon jó ebben a nadrágban.

Ismét a gardróbba lépve veszem le egyik táskámat a helyéről, majd két fújásnyi parfümöt is rakok magamra. Még mielőtt kiléptem volna véglegesen szobám ajtaján megnéztem az összhatást, majd elmosolyodtam. A szobából kilépve, megyek a konyhába ahol egy pohár víz töltése után emelem ajkaim közé a poharat, majd egyből megiszom az egész pohár vizet. Szomorúan veszem tudomásul, hogy Kook sehol sincs a láthatáron. Mégegyszer körülnézek, majd az üres poharat lerakva, indulok el táskám felé, de utam közben megpillantom Jungkook telefonját a konyhapulton. A kijelzőre bizonyos J.P név van kiírva, gondolom valaki hívja.

- Jungkook hívnak - ordítottam el magam, majd ténylegesen elmentem táskámért, majd az ajtó előtt vártam, hogy végre kikászálódjon munkaadóm ebből a rohadt házból.

Több tíz perc után, még mindig az ajtóval szemezek, már avval a gondolattal, hogy itt hagyom Kook-ot a francba és megyek dolgozni, hiszen annyira elment már az idő, mint általában megint ismét késésben vagyok. Bő öt perc múlva, sem jelent meg a várt személy, így egy szó nélkül mentem ki az ajtón, majd vettem elő autóm kulcsát. Megint csalódást okozott nekem. Újra megszegte az ígéretét, lehet azt hiszed túlreagálom, de én csak annyit vártam el tőle, hogy betartsa az ígéretét.

***

A nap végeztével fáradtan lépek ki az ügynökség ajtaján Yoongi-val és Hoseok-kal.

- Ti merre mentek? - kérdeztem szomorúan, hiszen a reggeli eset megalapozta az egész napi kedvem.

- Haza - mondta Yoongs.

Unknown - Taekook | Befejezett |Where stories live. Discover now